Vergeet deze website niet aan je favorieten toe te voegen !!! .... Registreer je nu en win Prachtige Prijzen !!!!!
geen ervaring met parenclubs

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Parenclubs
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Hilly

BerichtGeplaatst: Za Apr 30, 2005 12:10 am    Onderwerp: geen ervaring met parenclubs Reageer met quote

Kben een 40-jarige Belgische Limburger en heb nog nooit een pc bezocht. Ik ben geen Brad Pitt doch zie er nog vrij goed uit voor mijn leeftijd. Mijn echtgenote wenst me niet te vergezellen. Welke attractieve dame wenst dit wel te doen?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
celine55

BerichtGeplaatst: Wo Jun 04, 2008 1:09 pm    Onderwerp: Re: geen ervaring met parenclubs Reageer met quote

Hilly schreef:
Kben een 40-jarige Belgische Limburger en heb nog nooit een pc bezocht. Ik ben geen Brad Pitt doch zie er nog vrij goed uit voor mijn leeftijd. Mijn echtgenote wenst me niet te vergezellen. Welke attractieve dame wenst dit wel te doen?

kan je je ervaringen in parenclubs anders hier delen? ik ben benieuwd en vele mensen ook.

Naar boven
max69

BerichtGeplaatst: Di Jul 08, 2008 5:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Zowat iedere parenclub komt overeen uit, kleine verschillen: dresscode (in lingerie zetten) gaat direct in of pas op een bepaalde tijd. Gewoonlijk is dit vrijer in het WE voor de koppels dan in de week. Meest wordt dan van iedereen verlangd om na het binnenkomen zich al in lingerie te zetten. En daarna doe je wat je wil: gaan kijken, zelf iets doen of (trachten) ergens mee te doen. Eten en drinken is ook gewoonlijk aanwezig maar scheelt in kwaliteit. Voor ons is momenteel de Riethoeve in Kapellen de club die ons het meest aanspreekt: rustig en voor de momenten dat het uit de hand kan lopen zijn er eventueel de afsluitbare ruimtes. Onze tweede keuze is Exotica maar daar is het op "onze dagen" gewonlijk te druk aan singles. Geen afsluitbare ruimtes. Ook het eten is in Kapellen altijd wat beter geweest. Maar iedereen zijn meug.

Naar boven
Wild Passion

BerichtGeplaatst: Do Sep 29, 2011 2:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

wel heb er geen ervaring in, meer een fantasie om er ooit eens naar te gaan.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Parenclubs Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: