Vergeet deze website niet aan je favorieten toe te voegen !!! .... Registreer je nu en win Prachtige Prijzen !!!!!
als man fantazeer ik over een harde pik in mijn kont

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Bizar en Fetish
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ive

BerichtGeplaatst: Wo Jul 18, 2007 9:58 am    Onderwerp: als man fantazeer ik over een harde pik in mijn kont Reageer met quote

Man van 46-176-70-onbehaard (gehuwd) (Herentals) hetero (nog nooit geneuken geweest), fantazeer al lang erover eens door een man of koppel in mijn kont of anders verkrachten te worden op een vernederende manier en wil het nu een keer ondergaan (kan alleen in de nacht). Ik kom bij jou op een vrijdag of zaterdag nacht tussen 1 en 6 uur. Je bind mij vast op je bed ofwel op mijn rug (knieen omhoog en open ofwel op mijn buik en doe mij een mondprop aan, daarna kan je stevig neuken. Het moet wel borst hard tegen borst gebeuren ofwel borst hard tegen de rug en tijdens het verkrachten, moet het vernederende zijn = met beide handen mijn billen vasthouden of de binnenkanten van mijn dijen.Wel met condom en glijdmiddellen + maximum 16cm . sextoyive[ at ]hotmail.com

Schatten

BerichtGeplaatst: Ma Apr 23, 2012 11:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Awel had niet gedacht hier zoiets te vinden maar ik had me vergist. Wat jij zegde is wel iets wat ik ook is wil doen. Vastgebonden worden en dan hard geneukt worden in mijn kont van ne jonge gast. Als iemand zin heeft ik woon in Antwerpen Wink Write me xD

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Bizar en Fetish Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: