Vergeet deze website niet aan je favorieten toe te voegen !!! .... Registreer je nu en win Prachtige Prijzen !!!!!
Gezocht: spanning en avontuur!

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Afspraakjes en Dating
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Pascal81

BerichtGeplaatst: Di Okt 31, 2017 9:24 am    Onderwerp: Gezocht: spanning en avontuur! Reageer met quote

Leuk dat je/jullie mijn advertentie bekijken!

Ik ben al wat langere tijd aan het rond kijken, maar nog steeds niet dat leuke stel of vrouw gevonden helaas. Het lijkt me spannend om eens iets met een stel of vrouw te proberen. (Cuckold, trio, bondage, etc.) Heb hier nog niet veel ervaring mee, en ben eigenlijk op zoek naar stellen of vrouwen voor wie dit ook een beetje nieuw is of mij daarin graag willen betrekken.

Mijn leeftijd is 36 jaar, donkerblond kort haar, blauwe ogen, slank/normaal postuur en een lekkere 'bovengemiddelde' pik. Het lijkt me leuk om via hier nieuwe mensen te ontmoeten en nieuwe dingen te ontdekken.

Dus als je leuke ideetjes hebt.. mail me gerust!
Wellicht tot snel?!

Groetjes,
Pascal

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Afspraakjes en Dating Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: