Vergeet deze website niet aan je favorieten toe te voegen !!! .... Registreer je nu en win Prachtige Prijzen !!!!!
Nylon kousen en naaldhakken

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Bizar en Fetish
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Glasmanneke

BerichtGeplaatst: Ma Okt 05, 2015 10:45 am    Onderwerp: Nylon kousen en naaldhakken Reageer met quote

Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en ik wou iets over mijn fetish vertellen en misschien is er een vrouw of shemale die dezelfde passie heeft.

Ik hou al zolang ik me kan herinneren van vrouwen op naaldhakken. Als kleine jongen lag ik vroeger in bed, maar hoorde buiten op het trottoir een vrouw lopen: tik tik tik. Dan moest en dan zou ik die vrouw haar schoenen bekijken.
Stiekem gluurde ik dan uit mijn raam, en hoopte dat het naaldhakken waren.

Mooie naaldhakken met nylon kousen als finishing touch is voor mij het ultieme vrouwelijke. Ik vind het enorm opwindend dat je de middenvoetsbeentjes zo goed kunt zien in pumps.

Zijn er hier dames, meisjes (leeftijd maakt niet uit 18+) die ook deze passie hebben en deze graag aan mij laten zien, voelen.
Wat kan ik voor jou doen, waar kick jij op? Misschien kunnen we eens afspreken...(limburg)

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Bizar en Fetish Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: