Vergeet deze website niet aan je favorieten toe te voegen !!! .... Registreer je nu en win Prachtige Prijzen !!!!!
Fun4Two (Bekende parenclub in Nederland)

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Parenclubs
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
kathy

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 25, 2005 11:38 am    Onderwerp: Fun4Two (Bekende parenclub in Nederland) Reageer met quote

afgelopen zaterdag zijn wij voor het eerst in fun4two geweest. We hadden het er wel eens over gehad om er ooit eens heen te gaan. Mijn man en ik waren nog nooit geweest. Zaterdagavond zaten we ongezellig op de bank en wilden iets leuks doen. Ik kwam toen met het voorstel om naar fun4two te gaan. We hadden gehoord dat het een mooie, sfeervolle en keurige club zou zijn. Dus hebben we diezelfde avond gebeld en we konden reserveren. Pas toen realiseerde ik mij wat ik gedaan had en ik werd behoorlijk nerveus. Mijn man lachen, maar wie a zegt moet ook b zeggen. En van het begin tot het einde grandioos. Bij binnenkomst netjes opgevangen.
Vervolgens mochten we naar boven om ons om te kleden... Toen naar beneden, eerst een drankje aan de bar, een beetje rond kijken en toen de stoute schoenen aan. We zijn boven gaan kijken 'heel spannend" erg netjes en schoon. Niemand die ongevraagd aan ons kwam. We hadden wel eens verhalen gehoord van mensen die elders waren geweest en er zo mensen aan hun zaten. Ik zou er niet aan moeten denken. De sauna en het bubbelbad vonden we helemaal grandioos. Al met al een geweldige avond met ons tweeen gehad. We zijn de hele week aan het nagenieten van de heerlijke avond. De volgende keer gaan we op een zondagmiddag en door tot het einde. Je bent even los van alle stress van het dagelijks leven. In een woord een fantastische herinnering aan deze fijne avond. Wat ons tevens op viel was dat het personeel op prettige en persoonlijke manier met de mensen omgaat. Ook dank aan het personeel, leuke vriendelijke mensen allemaal....

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Beep

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 25, 2005 1:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoe ver zijn jullie geweest? Naakt of lingerie? Sex of niet? Alleen met elkaar, of ook met anderen?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
strelertje

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 25, 2005 7:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ben al in New Ridderhof geweest , en 't beviel mij daar ook hoor ! Een heel andere (en betere) mentaliteit , ieder gelijk . En ieder respekt voor de ander .

Shiva

BerichtGeplaatst: Di Aug 29, 2006 11:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Very Happy Wij mijn man en ik zijn vorig jaar geweest...... Laughing
Ook meteen actief geweest met anderen,en met ons zelf.
Zeker een aanrader Very Happy
Fun4two.....zeker zo verder gaan.

Rene Geniet

BerichtGeplaatst: Zo Jun 20, 2010 9:10 am    Onderwerp: Reageer met quote

Kom al jaren in de Fun. Je ziet de laatste jaren wel een verschuiving van aktiek (partnerruil) naar passief (erotisch uitgaan/dansen).

Suusie

BerichtGeplaatst: Zo Aug 01, 2010 4:30 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zou heel graag eens naar de fun gaan, maar is meer dan 200 km rijden en dan vind ik het toch wel een duur uitstapje worden als je denkt aan entree, benzine en hotel kosten.
Helaas, helaas.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Princess

BerichtGeplaatst: Za Aug 07, 2010 6:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mijn vriend en ik willen binnenkort voor het eerst naar Fun4two gaan. Ik heb er over gelezen en filmpjes bekeken en het lijkt me geweldig.

Ik sta overal voor open, letterlijk en figuurlijk, maar dat neemt niet weg dat ik toch wel zenuwachtig ben. We weten nog niet wanneer we gaan. Maar de voorpret is al leuk.

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Parenclubs Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: