Vergeet deze website niet aan je favorieten toe te voegen !!! .... Registreer je nu en win Prachtige Prijzen !!!!!
Vrouw wil sex met collega

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Praten over sex (informatief)
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Sex met collega doen
ja
0%
 0%  [ 0 ]
nee
0%
 0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 0

Auteur Bericht
chelseabarky

BerichtGeplaatst: Zo Apr 26, 2015 1:49 pm    Onderwerp: Vrouw wil sex met collega Reageer met quote

Hi,

mijn vrouw werkt nu een tijdje voor een firma. In het begin wat inwerken, de taken gewoon worden, etc.
Nu een 6 maanden later begint ze ook mannelijk collega's te spotten en sommige hebben haar gespot.
Ze is nu al een tijdje aan het smsen/chatten met een (getrouwde) collega.
We hebben een open relatie dus ik laat haar van de aandacht genieten.
Buitengeil smsen/foto's doorsturen is er nog niets gebeurd, maar de spanning stijgt wel.
Mijn vrouw vindt het spannend en opwindend en hoopt binnenkort te kunnen afspreken voor een lekkere sex beurt. FWB

Nu afgelopen weekend stuurt hij dat hij haar mist en niet kan wachten tot het weekend om is om haar terug te zien. En dat hij de ganse nacht aan haar heeft zitten denken.

Ik hoop dat hij niet verliefd wordt op mijn sletje, want het is puur sex. Nu zij zegt dat er niets aan de hand is en dat het voor haar duidelijk is dat als hij verliefd wordt het stopt, maar ze smst hem wel dat ze hem ook wat mist.

Wat denken jullie?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
buzzy

BerichtGeplaatst: Zo Mei 03, 2015 8:42 am    Onderwerp: Reageer met quote

Laten gebeuren, wij hebben ook een open relatie..die zeer sterk is...mijn vrouwtje neukte ook andere mannen en deed dat puur voor de sex..ze geniet met volke teugen...maar wordt niet verliefd

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Praten over sex (informatief) Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: