Vergeet deze website niet aan je favorieten toe te voegen !!! .... Registreer je nu en win Prachtige Prijzen !!!!!
neem maar condoompjes mee.....

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Praten over sex (informatief)
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
buzzy

BerichtGeplaatst: Ma Jun 24, 2013 5:02 pm    Onderwerp: neem maar condoompjes mee..... Reageer met quote

Mijn vrouwtje heeft een jeugdvriend opnieuw leren kennen via facebook. Ze heeft met hem afgesproken om iets te gaan drinken..... Ik zei haar : Neem maar condoompjes mee". We hebben een open relatie en ze houdt van sex, vandaar.....
ze verzekerde me dat ze zeker geen sex ging hebben, maar ze heeft voor zekerheid toch maar rubbertjes mee. Ze is deze middag vertrokken; het is nu 5 uur en ze is nog niet terug......ben benieuwd of je zich laten nemen heeft......van mij mag het en ze kan er alleen maar plezier aan hebben......zal laten weten of bingo was.....

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Gast

BerichtGeplaatst: Zo Jan 26, 2014 2:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hey een cuckold liefhebber!
Ik ken die gevoelens...vaak tegenstrijdige gevoelens!
Maar geniet ervan zou ik zeggen.

Mijn eerste berichtje hier is een feit! Wink

Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Praten over sex (informatief) Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: