Vergeet deze website niet aan je favorieten toe te voegen !!! .... Registreer je nu en win Prachtige Prijzen !!!!!
LISA LIEVE ZACHTE GANGBANG

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Betaalde Liefde
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
LISA KLASSE DAME

BerichtGeplaatst: Za Mrt 16, 2013 1:23 am    Onderwerp: LISA LIEVE ZACHTE GANGBANG Reageer met quote

LISA en vriendin GANGBANG WOE 8 MEI 14-18 UUR

LISA en vriendin zijn super lieve en sexy dames. Af en toe houden ze een GANGBANG voor de FUN. Ze houden ervan mannen te verwennen. Ze hebben een SLANK sportief figuurtje, ze zijn groot en natuurlijk BLOND. Ze hebben lieve ZACHTE borsten, puur natuur en een ZALIG kutje om van te dromen. Tussen hun GESPREIDE BENEN ben je in de HEMEL. Ze knuffelen en zoenen graag, er voor en er na.... Kom hen nemen. MEERDERE MALEN !!!

WOE 8 MEI 14-18 uur. Neem hen zo VAAK je wil. Tel 0 4 9 5 - 7 2 4 3 7 5 geen sms.

lisa.afspraakjes[ at ]hotmail.com

Laatst aangepast door LISA KLASSE DAME op Za Mei 04, 2013 2:43 pm, in toaal 4 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
romancy421

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 25, 2013 11:18 am    Onderwerp: Re: LISA LIEVE ZACHTE GANGBANG Reageer met quote

LISA KLASSE DAME schreef:
LISA is een super lieve en sexy dame. Af en toe houdt ze een GANGBANG voor de FUN. Ze houdt ervan mannen te verwennen. Ze heeft een SLANK sportief figuurtje, ze is groot en natuurlijk BLOND. Ze heeft lieve ZACHTE borsten, puur natuur en een ZALIG kutje om van te dromen. Tussen haar gespreide benen ben je in de HEMEL. Ze knuffelt en zoent graag, er voor en er na....

WOENSDAG 20 MAART van 18 uur tot 21 uur. Neem haar zo VAAK je wil. Tel 0 4 9 5 - 7 2 4 3 7 5 geen sms.

lisa.afspraakjes[ at ]hotmail.com

hallo lisa..voeg me op je msn graag

ikmag-jou[ at ]hotmail.com

LISA KLASSE DAME

BerichtGeplaatst: Di Apr 02, 2013 2:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mij contacteren kan je ook via mijn advertentie op www.wulps.com.

xxxx

Lisa

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Betaalde Liefde Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: