Vergeet deze website niet aan je favorieten toe te voegen !!! .... Registreer je nu en win Prachtige Prijzen !!!!!
mag ik neuken?

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Praten over sex (informatief)
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
buzzy

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 06, 2013 8:07 am    Onderwerp: mag ik neuken? Reageer met quote

mijn vrouwtje was een tijdje geleden een weekendje weg in de Ardennen. Zaterdagavond belde ze me op om te vertellen dat ze ontzettend veel zin in sex had. Ze zei dat er op het weekend wel een man was die ze zou willen neuken en vroeg: Mag ik van jou die man neuken? Wij hebben een open relatie, dus vond ik het geen probleem dat ze dat deed. Op voorwaarde natuurlijk dat ze er alles over vertelde na het weekend.
Toen ze thuis kwam heeft ze alles lekker verteld ... meer nog, ze had een triootje gedaan met twee mannen en ze vertelde ma alles tot in de details; het maakte me zo geil dat ik niet kon wachten en heb haar onmiddellijk stevig genomen .....als straf hahah

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Praten over sex (informatief) Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: