Vergeet deze website niet aan je favorieten toe te voegen !!! .... Registreer je nu en win Prachtige Prijzen !!!!!
Seksdate omgeving Kerkrade

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Afspraakjes en Dating
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
WessJ

BerichtGeplaatst: Vr Jan 11, 2013 6:55 pm    Onderwerp: Seksdate omgeving Kerkrade Reageer met quote

Hallo Dames,

Ik zal mijzelf even voorstellen mijn naam is Wes ik ben 22 jaar en volg op dit moment een HBO studie.
Daarnaast ben ik 1,75 lang en weeg ik rond de 66 kg ik ben erg sportief en heb dus ook een gespierde buik. Ik zie er altijd goed en netjes verzorgd uit en ben intiem altijd geschoren.
Ik zoek iemand om gewoon fijne seks mee te hebben ik heb een relatie maar hierin kom ik echt tekort. Luisteren naar elkaars wensen en discretie zijn voor mij heel belangrijk. Ik heb weinig taboes op seksgebied en sta voor veel open. Het mag een eenmalige date zijn maar wat mij betreft mag er ook best een seksrelatie uit komen. Als je fantasieen hebt interesse of nog vragen dan mail mij gerust en hopelijk tot snel?
Leeftijd speelt geen rol vanaf 18 jaar maar oudere vrouwen vindt ik ook heel interessant dus ben vooral niet bang om te reageren.
Kan mij ook goed verplaatsen beschik over een eigen auto en ov kaart en kan ook af en toe ontvangen.
XX

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Afspraakjes en Dating Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: