Vergeet deze website niet aan je favorieten toe te voegen !!! .... Registreer je nu en win Prachtige Prijzen !!!!!
SAIRUNG THAI MASSAGE (Pim) zeer goed!

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Betaalde Liefde
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Rollerpimp

BerichtGeplaatst: Ma Nov 26, 2012 7:10 pm    Onderwerp: SAIRUNG THAI MASSAGE (Pim) zeer goed! Reageer met quote

Een weekje geleden heb ik eens aangebeld bij sairungthaimassage. Pim deed de deur open en met een klein stemmeke zei ze:You come for massage?...Yes off course Very Happy !
Ik ging mee naar boven en vroeg voor één uurtje 80 euro!
Ze was lichtjes gekleed en ik kon haar zwarte slipje vanonder haar négligé
lekker begluren Wink...Goed ik hoef niet véél meer om lekker geil te worden dacht ik tot dat ze begon met de body to body massage...
Ze gleed over mijn hele lichaam met haar borsten en teasde af en toe mijn ondertussen heel harde lid Very Happy...
Ik vroeg of ze mij wou bevredigen en dat deed ze héél gewillig,...ondertussen kon ik haar natte kutje bewonderen en ja het moment kwam waar ik op zat te wachten

Very Happy ...niet alleen de massage was top maar het is een lieve meid en dat kom je niet alle dagen tegen..nog een leuke babbel gehad achteraf...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur priv bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Betaalde Liefde Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: