Vergeet deze website niet aan je favorieten toe te voegen !!! .... Registreer je nu en win Prachtige Prijzen !!!!!
klaarkomen met neuken

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Praten over sex (informatief)
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
buzzy

BerichtGeplaatst: Ma Jul 02, 2012 5:26 pm    Onderwerp: klaarkomen met neuken Reageer met quote

mijn vrouwtje kwam nooit klaar door gewoon te neuken; wel door haar klitje te stimuleren (beffen of vingeren). Neuken is prettig en ze geniet ervan, zeker als ik met voole kracht doorstoot; mijn pik helemaal erin en haar klitje raken met mijn lichaam. ik kan dit echter niet lang genoeg volhouden (ik kom nogal vlug klaar, zie je) om haar te doen klaarkomen. verleden week neukte mijn vrouwtje echter een andere man en die kon, minuten aan een stuk doorpompen...gevolg, mijn vrouwtje kwam voor het eerst in haar leven joelend klaar door te neuken!!!!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Samira

BerichtGeplaatst: Za Dec 29, 2012 3:32 am    Onderwerp: Reageer met quote

wat was de vraag hihi

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
CreativeDude22

BerichtGeplaatst: Ma Dec 31, 2012 1:50 am    Onderwerp: Reageer met quote

Haha je heb der horen joelen? Lekker verhaal iig Razz

Naar boven
rudeguy35

BerichtGeplaatst: Ma Jan 07, 2013 5:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb ook de vrouw van een andere man laten klaarkomen, ik ben een stuk jonger dan het stel dus misschien heeft de man erectieproblemen. ze kwam tijdens het neuken maar dat duurde niet lang, ik had haar al flink verwend, eerst met haar borsten en tepels waar ze al opgewonden van werd, daarna uitgebreid gebeft en haar verwend op zoveel mogelijk manieren. ik mocht eerst niet aan haar anus zitten maar later mocht dat ineens wel, ik stak er niks in maar lekker strelen en steeds wat grover tot ze zelfs wat vocht weg spoot in mijn gezicht.
ik pakte haar polsen, trok haar omhoog tot zitten en draaide haar stevig andersom, pakte haar haren vast en duwde haar hoofd in het matras terwijl ik mijn pik stevig naar binnen duwde en met een duim haar anusje streelde. toen ik zelf bijna kwam stopte ik, draaide haar op haar rug en deed haar knieen omhoog naast haar borsten. toen eerst met mijn eikel haar clit goed gemasseerd, zag mijn eikel zo lekker tussen die zeiknatte schaamlippen door glijden en over die gezwollen clit en af en toe onverwachts mijn pik er weer helemaal in en zo begon ik haar opnieuw te neuken maar tegelijk wreef ik langzaam maar stevig met een hele natte vinger over haar clit terwijl ik mijn pik in haar zie verdwijnen en weer terug. toen kwam ik bovenop haar liggen en hield haar polsen stevig vast en ging zo diep als ik kon, ik voelde aan haar het ritme van het klaarkomen en ging erin mee, steeds harder en dieper. we kwamen zelfs tegelijk, dat was heerlijk.
ze zei dat het bij deze ene keer zou blijven maar na een week kreeg ik alweer een bericht of we niet weer eens konden afspreken Smile

buzzy

BerichtGeplaatst: Wo Feb 06, 2013 1:14 am    Onderwerp: Reageer met quote

lekker, mijn vrouw zou van jou kunnen genieten, denk ik

Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Praten over sex (informatief) Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: