Vergeet deze website niet aan je favorieten toe te voegen !!! .... Registreer je nu en win Prachtige Prijzen !!!!!
anaal (fisten) bij man door vrouw...

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Bizar en Fetish
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
kanjer97

BerichtGeplaatst: Do Jun 28, 2012 10:30 am    Onderwerp: anaal (fisten) bij man door vrouw... Reageer met quote

Ik ben een aantrekkelijke man die op zoek is naar in eerste instantie een vrouw die het leuk vindt om te kijken naar een man die zichzelf anaal neukt met grote flessen en dildo's. Ook is het mijn ultieme wens om gefist te worden. Verder wil ik natuurlijk ook de vrouw op alle mogelijke manieren verwennen. Eventueel heb ik ook belangstelling voor een stel, maar ik ben wel bi-bottom. Ik ben benieuwd of ik nou zo'n vreemde wens heb, of dat er daadwerkelijk mensen zijn zoals ik, die dit leuk vinden!?

bi-nieuwsgierig-bottom op zoek naar vrouw of stel. Ik houd van grote dingen in mijn kont en geef daarmee graag een "voorstelling". Ultieme droom om gefist te worden. Ik verwen graag dames, ik houd met name van beffen, voor en achter!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Bizar en Fetish Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: