Vergeet deze website niet aan je favorieten toe te voegen !!! .... Registreer je nu en win Prachtige Prijzen !!!!!
Voeten 21m

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Bizar en Fetish
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Schatten

BerichtGeplaatst: Di Jun 26, 2012 3:44 pm    Onderwerp: Voeten 21m Reageer met quote

Hey ik zal het kort maken.
Ik hou al en heel tijdje enorm van voeten. Ik zelf ben ne jonge gast van 21 jaar uit Antwerpen prov. Ik zoek en meisje rond mijne leeftijd (mag ook en beetje jonger) voor aan de voetjes te likken en eraan te ruiken. Het mogen ook zweetvoeten zijn.
Als je zin hebt of mss iets anders in die richting wilt doen laat gerust en berichtje achter.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
marjolein19

BerichtGeplaatst: Vr Mei 02, 2014 10:28 am    Onderwerp: Re: Voeten 21m Reageer met quote

Schatten schreef:
Hey ik zal het kort maken.
Ik hou al en heel tijdje enorm van voeten. Ik zelf ben ne jonge gast van 21 jaar uit Antwerpen prov. Ik zoek en meisje rond mijne leeftijd (mag ook en beetje jonger) voor aan de voetjes te likken en eraan te ruiken. Het mogen ook zweetvoeten zijn.
Als je zin hebt of mss iets anders in die richting wilt doen laat gerust en berichtje achter.

heb jij weleens zweetvoetjes? Welke kleur sokke en schoene draag je?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Bizar en Fetish Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: