Vergeet deze website niet aan je favorieten toe te voegen !!! .... Registreer je nu en win Prachtige Prijzen !!!!!
Boyke 21, Antwerpen

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Bizar en Fetish
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Schatten

BerichtGeplaatst: Za Apr 28, 2012 10:15 pm    Onderwerp: Boyke 21, Antwerpen Reageer met quote

Ik weet niet of er hier en kans is voor af te spreken met iemand maar omdat ik me verveel zal ik is iets over mij laten weten:

Ik ben ne jonge gast uit Antwerpen en doe bijna alles mee. Ik zoek iemand voor af te spreken rond mijne leeftijd en doe zoals gezegt bijna alles mee. Ik hou van voetjes dus voetjes likken doe ik zeker al, ook kontlikken of laten beplassen ezv. Alles kan. Of gewoon seks natuurlijk ook.

Ik ben bi dus hou ook van seks met ne jonge en als je wilt kunde mij vastbinden en verkrachten. Daar zit ik vaaker aan te denken en het maakt me gewoon geil. Ik zal ook pijpen.

Als er iemand zin heeft laat gewon iets weten dan kunnen we ne foto wisselen en mss meer. En ik ben geen fake. Ik vind gewoon dat je ook zonder relatie pleziert moogt hebben.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Bizar en Fetish Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: