Vergeet deze website niet aan je favorieten toe te voegen !!! .... Registreer je nu en win Prachtige Prijzen !!!!!
Ben ik raar??

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Bizar en Fetish
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
denzel

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 02, 2012 8:36 pm    Onderwerp: Ben ik raar?? Reageer met quote

Ik richt mijn vraag vooral aan vrouwen en had graag jullie gedacht over mijn situatie.
Sinds een jaar of twee fantaseer ik regelmatig over mijn vrouw die seks heeft met een andere man. In het begin was dat een enkele spontane keer maar nu is het dagelijkse kost geworden. Omdat mijn vrouw eerder van het seks-verlegen type is heb ik dit nog niet durven vertellen. Daarom zou ik aan de vrouwen willen vragen, wat denken jullie dat ik moet doen.

Is er misschien iemand die ervaring heeft in deze materie en zou ik er goed aan doen om het mijn vrouw eens te vragen of ze het voor mij eens met een andere man zou willen doen?

Alle reacties zijn welkom.
Wij zijn beide 33 jaar en hebben een gelukkig gezinnetje.
Groeten

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
sante

BerichtGeplaatst: Do Mrt 08, 2012 8:22 am    Onderwerp: Reageer met quote

hey,
wij waren op een bepaald punt in ons leven gekomen dat we hetzelfde gevoel hadden, ik droomde ervan mijn vrouw met een andere man te zien neuken. Ik zei het haar nooit, maar op een dag kwam ze zelf met het idee af en toen is de bal gaan rollen. We hebben een paar triootjes gedaan en het was gewoon heerlijk. Niets zo lekker als gepijpt worden terwijl mijn vrouwtje stevig geneukt wordt door een andere man. Onze eigen relatie heeft er alleen maar voordelen mee; wij sexen nu samen nog veel meer en fantaseren er op los en als we zin hebben, mag een andere man meedoen, heerlijk!

Naar boven
Rum28

BerichtGeplaatst: Wo Feb 05, 2014 8:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik herken je gevoelens en fantasie heel erg goed, ben dan geen vrouw die reageer maar misschien heb je er wat aan. Ik heb de fantasie dat mijn vrouw sex heeft met een andere man al heel wat jaren, zelf heeft ze het nog nooit gedaan maar staat er wel steeds meer voor open, we hebben het al veel besproken en het resultaat, ze fantaseert er nu zelf over en droomt er over, ook doen we weleens een rollenspel dat ik een andere man ben. Ik zou zeggen probeer het voorzichtig beetje bij beetje je fantasie te delen met je vrouw en kijk hoe ze er op reageert.

Naar boven
kristof0000

BerichtGeplaatst: Wo Feb 05, 2014 10:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik ben mss wel geinteresseerd die andere man te zijn voor mensen die dat willen. ben zelf 26 en ik vermoed dat jullie wel wat meer info van mij willen, en ik van jullie voor zoiets gebeurt.
je kan me contacteren via kristofsamsung[ at ]hotmail.com
mvg kristof

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Bizar en Fetish Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: