Vergeet deze website niet aan je favorieten toe te voegen !!! .... Registreer je nu en win Prachtige Prijzen !!!!!
eerste mannen ervaring

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Praten over sex (informatief)
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
adjeh

BerichtGeplaatst: Zo Jan 29, 2012 11:37 am    Onderwerp: eerste mannen ervaring Reageer met quote

Ik heb vrijdag mijn eerste afspraakje staan met een man. Heb vaker het vaker met vrouwen gedaan. maar ben nieuwschierig naar nieuwe ervaringen. Ben benieuwd hoe het is om lekker stevig in mijn kontje genomen te worden. en hem klaar te pijpen en zijn zaad te proeven.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Matout

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 25, 2012 3:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vind het vaak verschillen per man eerlijk gezegd. Zo heb ikzelf als veertiger het liefst jongens van rond de 25. Zo mag een collega van mijn vrouw zich regelmatig verheugen op mijn stijve lul tussen zijn fris geschoren bilnaadje.

Maar laatst op een parking werd ik uitgedaagd door een aantrekkelijk man van ongeveer mijn leeftijd. Toen hij echter voorover gebukt op de motorkap lag kreeg ik meteen een slappe van de flinke haardos op zijn aars en zijn zak. Confused Razz

Naar boven
hello

BerichtGeplaatst: Wo Apr 18, 2012 12:01 am    Onderwerp: Reageer met quote

Is 26 jaar ook goed helemaal geschoren .alleen geen ervaring .in de buurt van amsterdam. Laat maar weten bij intresse

Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Praten over sex (informatief) Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: