Vergeet deze website niet aan je favorieten toe te voegen !!! .... Registreer je nu en win Prachtige Prijzen !!!!!
Sex met buurvrouw

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Praten over sex (informatief)
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Doazz

BerichtGeplaatst: Do Sep 01, 2011 4:21 pm    Onderwerp: Sex met buurvrouw Reageer met quote

Ik ga tijdelijk op kamers wonen en mijn boven buurvrouw is rond de 40. Nu lijkt het me enorm geil om lekkere seks met haar te hebben, maar nog geen manier van aanpak. Ikzelf ben 20 jaar. Ik heb al een aantal keer met der gesproken maar niet heel lang.

Iemand misschien een idee van aanpak?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
LoveToHateWomen

BerichtGeplaatst: Do Sep 01, 2011 11:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Fles whiskey wil wel eens helpen, heb een relatie gehad met buurvrouw van ruim 3,5 jaar. Paar briefjes van 50 , helpt ook altijd, niets maakt vrouwen geiler dan geld en drank of ze moeten al zo oud zijn dat ze niet aan een vent geraken.

Suusie

BerichtGeplaatst: Za Sep 03, 2011 7:34 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ga eens een kopje suiker of een paar eieren bij haar lenen...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
LoveToHateWomen

BerichtGeplaatst: Za Sep 03, 2011 9:51 am    Onderwerp: Reageer met quote

eieren hoeft die toch niet te lenen, heeft er toch zelf altijd 2 bij zich? Een beetje afgezaagd dat suiker en eieren is soooo '70ies.... Kom eens met wat meer fantasie, of is dat door internet, iphone,ipad en wat al niet totaal doodgemept. Arme mensheid met zoveel communicatie en men begrijpt elkaar niet of durft elkaar niet te benaderen

erda05

BerichtGeplaatst: Ma Sep 05, 2011 7:06 pm    Onderwerp: Hoeft niet moeilijk te zijn Reageer met quote

Ik zou eens beginnen over haar computer, en wellicht zijn er een paar dingen op de computer die niet werken, waar je dan eens naar kunt kijken!

Naar boven
Suusie

BerichtGeplaatst: Za Sep 10, 2011 1:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

LoveToHateWomen schreef:
eieren hoeft die toch niet te lenen, heeft er toch zelf altijd 2 bij zich? Een beetje afgezaagd dat suiker en eieren is soooo '70ies.... Kom eens met wat meer fantasie, of is dat door internet, iphone,ipad en wat al niet totaal doodgemept. Arme mensheid met zoveel communicatie en men begrijpt elkaar niet of durft elkaar niet te benaderen

Hij kan haar natuurlijk ook vragen of ze ook een iPhone heeft. Dan vraagt hij of hij haar lader mag lenen, omdat hij de zijne kwijt is.
Het beste is natuurlijk om eerst eens gewoon regelmatig een praatje te maken, dan kom hij er vanzelf wel achter of zij ook zin heeft.

Naar boven
Suusie

BerichtGeplaatst: Za Sep 10, 2011 1:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb trouwens ook pas een nieuwe buurman. Echt een lekker ding. En hij rijdt in een stoere Mercedes jeep. Supergeil het idee dat we sex zouden hebben in zijn auto.

Naar boven
t_bull

BerichtGeplaatst: Do Sep 15, 2011 11:47 am    Onderwerp: Reageer met quote

zeg gwn.. buurvrouw ik vind u echt een mooie vrouw, hoe komt dat dat u geen vriend heeft?
met wat geluk zegt ze nou ik wil gn vent ik wil gwn af een toe een jonge stier neuken Wink

Wild Passion

BerichtGeplaatst: Vr Sep 23, 2011 4:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Regelmatig tegenkomen en beetje in de richting gaan waarheen je wilt tijdens je gesprekken, als ze zin heeft zal ze er wel OPSPRINGEN. Razz

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Nksn

BerichtGeplaatst: Zo Mei 05, 2013 8:39 am    Onderwerp: Reageer met quote

Jah ik d8 dus hetzelfde ook nieuwe buurvrouw jaartje of 40 niet Heet maar wel lkkr binnenkort maar eens vragen als of ze last heeft van de muziek XD
en dan maar hopen dat het de goede kant op gaat ze is net zo als mij op de raarste tijden wakker XD ik zeg Paaltijd...i'll keep you posted how tis ends XD

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Praten over sex (informatief) Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: