Vergeet deze website niet aan je favorieten toe te voegen !!! .... Registreer je nu en win Prachtige Prijzen !!!!!
Wat ik geil vind is

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Bizar en Fetish
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
potlood335

BerichtGeplaatst: Za Nov 06, 2010 10:49 pm    Onderwerp: Wat ik geil vind is Reageer met quote

Ik vind het erg geil me af te trekken op vreemde plaatsen, dit doe ik meestal buiten.
En er is altijd een kans dat mensen mij betrappen, laatst betrapte een dame mij en liep eigenlijk te snel weer weg.
Het lijkt me helemaal geil me zelf klaar te rukken, voor een onbekende dame, maar ja die kans is redelijk klein dat dat zal gebeuren.
Dus ik ruk mij maar weer af terwijl ik naar voorbij fietsende dames kijk, en hoop stiekem dat er 1 stopt en kijk hoe ik klaarkom.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Tjop tjop

BerichtGeplaatst: Wo Jan 26, 2011 11:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De kans om je zelf lekker klaar te rukken voor een lekkere meid is toch wel redelijk hoor, als ik het er met mijn vriendin over heb wordt ze gelijk al nat en vind ze het wel geil en spannend om te zien en te beleven, en haar kennende zou ze ook nog wel op je afstappen om je een handje te willen helpen om jou je dampende zaad in de lucht te laten sprietsen. wil je dat niet. Dan kijken we, laat ze dr tieten nog even zien en lopen of fietsen we weer verder..........

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
horny

BerichtGeplaatst: Di Feb 15, 2011 10:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Het is enorm geil om te zien en te doen! Al mijn vriend zichzelf aftrekt word ik echt enorm nat en als ik mezelf vinger en hij kijkt toe dan vinden we dat ook supergeil.

Naar boven
ginger

BerichtGeplaatst: Vr Apr 08, 2011 8:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

dat deed ik ook vaak voorheen lekker buiten stiekem me zelf aftrekken alleen ben ik de laatste tijd een beetje verlegen geworden en durf ik dat niet meer
of ik weet niet mee precies waar ik het moet doen.
maar ik ga er zeker nu wel naar kijken zeker met dit lekkere weer zou het wel een geil idee zijn.
iemand goede iedeeën waar het zou kunnen?

Naar boven
Tjop tjop

BerichtGeplaatst: Di Aug 23, 2011 2:30 pm    Onderwerp: Re: Wat ik geil vind is Reageer met quote

potlood335 schreef:
Ik vind het erg geil me af te trekken op vreemde plaatsen, dit doe ik meestal buiten.
En er is altijd een kans dat mensen mij betrappen, laatst betrapte een dame mij en liep eigenlijk te snel weer weg.
Het lijkt me helemaal geil me zelf klaar te rukken, voor een onbekende dame, maar ja die kans is redelijk klein dat dat zal gebeuren.
Dus ik ruk mij maar weer af terwijl ik naar voorbij fietsende dames kijk, en hoop stiekem dat er 1 stopt en kijk hoe ik klaarkom.

Mijn sletje loopt tegenwoordig bijna elke avond zo rond een uur of 8 om in conditie te blijven hier in alphen het zegerpad af om daarna het dijkslootpad te vervolgen. Ze zal best is iemand willen betrappen die zich eigen af staat te rukken. Nu komt ze elke keer terug en zegt ze dat het weer een saai rondje was..

Naar boven
LoveToHateWomen

BerichtGeplaatst: Vr Sep 02, 2011 10:16 am    Onderwerp: Reageer met quote

PB me eens kom ik daar wel masturberen, maar saai zal het niet zijn heeft ze zich een liesbreuk gelachen

Thomaz2050

BerichtGeplaatst: Do Mrt 22, 2012 8:40 pm    Onderwerp: Re: Wat ik geil vind is Reageer met quote

Tjop tjop schreef:
potlood335 schreef:

Mijn sletje loopt tegenwoordig bijna elke avond zo rond een uur of 8 om in conditie te blijven hier in alphen het zegerpad af om daarna het dijkslootpad te vervolgen. Ze zal best is iemand willen betrappen die zich eigen af staat te rukken. Nu komt ze elke keer terug en zegt ze dat het weer een saai rondje was..

Wat zou ze doen als ze iemand betrapt die met zich zelf speelt.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
li

BerichtGeplaatst: Do Sep 13, 2012 5:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Rape fantasie, waarbij (oude/goedkope) kleren kapot worden gescheurd.
Gevolgd door ruwe sex natuurlijk.
Wink

Naar boven
Patje Piemel

BerichtGeplaatst: Vr Dec 27, 2013 5:28 am    Onderwerp: wat ik geil vind is Reageer met quote

mij aftrekken als een vrouw zich voor me vingert
mij laten bespuwen, mijn gezicht lekker vol..
mij van kop tot teen laten onderzeiken door een slet
in mijn mond laten pissen door hoeren
mij aftrekken zo hard en goed gemikt dat ik in mijn eigen open mond spuit, proeven en slikken
alles wat extreem exhibitionistisch is...

Ik ben een echte rukker, ik hou van aftrekken, ook anderen aftrekken... ik hou van beffen, pijpen, plasseks... lekker bloot vernederd worden... zeer ruimdenkend en echt volledig bi. That's me, baby. Intiem altijd een kaalgeschoren lekker klein pietje.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Bizar en Fetish Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: