Vergeet deze website niet aan je favorieten toe te voegen !!! .... Registreer je nu en win Prachtige Prijzen !!!!!
fantasie, help jij me vanaf door het werkelijkheid te maken?

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Babes, billen en borsten
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Maartje1991

BerichtGeplaatst: Vr Sep 24, 2010 5:11 pm    Onderwerp: fantasie, help jij me vanaf door het werkelijkheid te maken? Reageer met quote

Haay

Ik zou graag iemand hebben die me wil helpen! Ik heb een probleempje
ik ben zo geil, niet te geloven!

Dit is mijn fantasie:

ik zit op mijn werk, je komt stiekem binnen gelopen en gaat achter me staan. je kust me in mijn nek en gaat langzaam aan mijn tieten (75D) zitten. We gooien alle spullen van het bureau af en ik ga liggen. Je gaat op me liggen zodat we standje 69 liggen.

je beft me zo lekker dat ik bijna klaarkom en je gaat me vingeren. Jouw lul rust op mijn tong terwijl ik je lekker bij je ballen pak en je daarna hard ga pijpen! je komt bijna klaar en ik haal je lekkere harde lange geile lul uit mijn mond. We gaan lekker hard neuken in het keukentje.. Ik zit op het aanrecht en jij steekt je harde lul in mijn oh zo natte kutje!

daarna haal je mij van het aanrecht af. jij staat rechtop en je lul zit nog steeds in mijn kutje. zo neuken we wel 10 minuten lang over het hele kantoor heen!

daarna gaan we de auto in en rijden we naar de bossen! in de auto haal ik je lul uit je broek (die ondertussen op springen staat) en begin je zo hard te pijpen dat je lekker in mijn mondje klaarkomt! Natuurlijk slik ik!

Als we in de bossen aangekomen zijn zoeken we het meertje op dat daar gelegen is. ik kleed je uit en jij kleedt mij uit! al neukend gaan we het meer in we neuken er kei hard op los! na lekkere harde ruwe sex gehad te hebben gaan we uit het meer.
Ik heb touw meegebracht. daarmee bind ik je armen en benen vast aan de bomen die daar staan!

ik pijp je zo hard, lekker die lul van je helemaal achter in mijn keel. daarna ga ik lekker op je zitten, laat je lul in mijn helemaal geile natte kutje glijden en neuken we super hard!
je komt klaar en ik zit helemaal onder je sperma! heerlijk ga je me aflikken en beft me!
ik word daar zo geil van en kom ook klaar over jouw lul heen! daarna geef ik je nog een extra pijpbeurt voor je goede werk!

Lijkt je dit wat? Geef reactie op dit verhaal.
vertel je mij jouw fantasieen ook? Ik kan niet wachten om een lekker avontuurtje te beleven met je! Misschien kunnen we wel onze fantasieen combineren en een heel erg lekker wild avontuur beleven waarbij we heerlijk veel neuken, klaarkomen, beffen, trekken, pijpen en vingeren!

piet_

BerichtGeplaatst: Vr Sep 24, 2010 7:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

waar werk je? Wink

Nastylolly

BerichtGeplaatst: Ma Sep 27, 2010 11:12 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zie dat keihard zitten... alleen heb ik geen lange lul zoals jij beschrijft!! Crying or Very sad

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
njitram22

BerichtGeplaatst: Di Sep 28, 2010 3:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wow wat een fantasie! ik wil je heel graag helpen! hoop snel van je te horen;) ik wil jou lekker in het meertje neuken!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Wooldoor

BerichtGeplaatst: Di Okt 12, 2010 3:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wil wel meewerken aan die fantasie. Denk alleen dat dat koude water in het meer het Ă©Ă©n en ander zal belemmeren Very Happy Wink

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage MSN Messenger
Peppie

BerichtGeplaatst: Vr Okt 15, 2010 10:51 am    Onderwerp: Reageer met quote

Dat meertje zegt me wel iets. Embarassed

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
neukbeer123

BerichtGeplaatst: Ma Dec 06, 2010 10:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

wat zou je vinden van een 14jarige? Embarassed

Naar boven
Arie7

BerichtGeplaatst: Do Dec 09, 2010 4:46 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik wil ! PM me maar ! Waar werk je? Ik ben een jonge jongen;)

Naar boven
t_bull

BerichtGeplaatst: Wo Jun 08, 2011 2:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik wil wel eens tussen die 75D.. komt niet in je fantasie voor maar dat verzin ik er bij Wink

blanke-sabel

BerichtGeplaatst: Do Jun 09, 2011 8:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

wel duidelijk dat een man dit geschreven heeft natuurlijk.

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Babes, billen en borsten Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: