Vergeet deze website niet aan je favorieten toe te voegen !!! .... Registreer je nu en win Prachtige Prijzen !!!!!
strap-on
Ga naar Pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Bizar en Fetish
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
DRIES07

BerichtGeplaatst: Ma Feb 18, 2013 3:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote

r.vanbreda75 schreef:
Ik heb dat verlangen ook om eens lekker door een vrouw met strap on anaal genomen te worden. Lijkt mij zo vernederend voor me, maar tegelijk ook zo geil.

Hoop dat dit binnenkort gaat gebeuren met mij, mijn vriendin is daar ook wel voor in....

Ik laat me zo'n 4 tot 6 keer per jaar nemen door een vrouw met een strap-on. Het is wel een dun model en de penetratie duurt niet zo lang en is zeker niet brutaal (ik wil liefst geen problemen in die zone). Het is geweldig geil om jezelf eens (anaal) te geven aan een vrouw, zeker doggy style, dan voel je zo'n beetje wat een vrouw voelt wanneer ze gepenetreerd wordt. Fantastisch gevoel ook die paar seconden voor de penetratie, wanneer je je instelt op het heerlijke gevoel van opgevuld te zijn, voorafgegaan door het insmeren van je anale zone met glijmiddel.
Nadat ze mij genomen heeft, neem ik haar (vaginaal) ook doggy style, door de prostaatstimulatie ten gevolge van de strap-on is het orgamse overweldigend. Nog twee weken en dan krijg ik mijn volgende beurt.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
r.vanbreda75

BerichtGeplaatst: Ma Feb 18, 2013 4:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mijn wens is uitgekomen....
Ik kwam zaterdagmiddag thuis, lag mijn vriendin al op bed, met strapon. Zeer geil om te zien. Ik ben lekker door haar genomen, voelde zo intens, zo lekker, zo gevoelig. Zo stout, werd er enorm geil van.
Daarna haar lekker genomen, heerlijk orgasme gehad. zeker voor herhaling vatbaar.

Kan niet wachten tot ze me de volgende keer neemt.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Bizar en Fetish Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: