Vergeet deze website niet aan je favorieten toe te voegen !!! .... Registreer je nu en win Prachtige Prijzen !!!!!
Maak jij ook spannende foto's buiten?
Ga naar Pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Bizar en Fetish
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Vinden jullie dit een lekker ding?
Ja erg lekker en ik wil beslist meer zien van deze vrouw
48%
 48%  [ 15 ]
Ik zou ook wel eens een foto van haar willen maken
41%
 41%  [ 13 ]
Niets bijzonders
9%
 9%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 31

Auteur Bericht
piet_

BerichtGeplaatst: Ma Jun 28, 2010 10:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

nice, leuk om te begluren Wink

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Christien

BerichtGeplaatst: Vr Jul 02, 2010 7:19 am    Onderwerp: Reageer met quote

Wij maken regelmatig foto's buiten. Nu alleen nog maar voor eigen gebruik. En als mijn lieve vriendin er is, dan treffen we het want dan laten we ons fotograferen. Wij hebben dit op verschillende plaatsen gedaan.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Wij

BerichtGeplaatst: Vr Jul 02, 2010 7:40 am    Onderwerp: Reageer met quote

Christien schreef:
Wij maken regelmatig foto's buiten. Nu alleen nog maar voor eigen gebruik. En als mijn lieve vriendin er is, dan treffen we het want dan laten we ons fotograferen. Wij hebben dit op verschillende plaatsen gedaan.

Wij zijn ALTIJD opzoek naar een leuke locatie, oude fabriekshal, vervallen pand, dus als iemand iets weet graag een pb, bedankt.

dd lover

BerichtGeplaatst: Ma Jul 19, 2010 11:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Heeft Christien misschien een leuke foto om aan dit forum toe te voegen?

Ik ben wel nieuwsgierig!!

groetjes

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
ErwinBi

BerichtGeplaatst: Zo Aug 29, 2010 2:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Samen met mijn vriendin hebben we het alleen nog gehouden bij foto's binnenshuis. In m'n eentje al wel eens wat gespeeld buiten en dan ook foto's gemaakt.

Wat ervaringen delen lijkt me erg leuk! Ik zocht destijds vooral de bosjes op waar het niet zo op viel dat je er zat en dat je bezig was, maar dat ik wel zicht had op de omgeving juist... kon ik mooi anderen zien evt terwijl ik bezig was Wink

Naar boven
Rene_1960

BerichtGeplaatst: Di Aug 31, 2010 8:37 am    Onderwerp: Reageer met quote

Wij maken samen ook regelmatig foto's van elkaar. In het bos, parken, en laatst ook van mijn vrouw zonder slipje onder haar rokje op een terrasje, waar aardig wat mensen zaten. Erg geil allemaal. Ik heb laatst ook een filmpje in het bos van mezelf laten maken door haar, helemaal naakt vlakbij het fietspad, waarbij ik mezelf lekker aftrok en het bos vol spoot. Echt supergeil. Tegenwoordig draag ook ik als man geen ondergoed meer, heel handig, als je snel foto's wilt maken en wilt neuken op een spannende plek.
We doen het ook regelmatig lekker in de achtertuin aan de zijkant van ons huis, niemand kan je zien (door onze speciale glazen schutting), maar wij wel de voorbijgangers (is een parkeerplaats), dat maakt het helemaal geil. je bent lekker heet aan het neuken terwijl er mensen langslopen. En zou kan ik wel even doorgaan.

Naar boven
Duke

BerichtGeplaatst: Ma Okt 04, 2010 5:05 pm    Onderwerp: Re: Maak jij ook spannende foto's buiten? Reageer met quote

dd lover schreef:
Mijn partner en ik vinden het leuk om spannende foto's te maken in de buitenlucht.
Zo hebben we o.a. foto's gemaakt in het bos, op een parkeerplaats, in een woonwijk en in een camper in een kampeerwinkel.
Vaak heeft mijn vriendin een shirtje aan zonder bh. Het shirtje heeft een deco en kan gemakkelijk open. Als we een leuk plekje tegenkomen haalt ze haar borsten eruit. Soms bukt ze lekker voorover zodat haar borsten helemaal zichtbaar zijn.

Twee jaar geleden kleedde ze zich helemaal uit in het bos. We waren op een stil paadje. Ze had een een minirokje en een makkelijk shirtje aan. We hebben daar foto's en een paar korte filmpjes van gemaakt.

Ben jij ook iemand dit dit leuk vindt, vertel ons dan waar je dit zoal deed en geef ons eventueel een goede tip!

p.s dit is een klein voorbeeldje uit de eigen collectie:D

Prachtige vrouw!
Zalig gevormd!

Naar boven
Tjop tjop

BerichtGeplaatst: Ma Mei 30, 2011 1:13 am    Onderwerp: Reageer met quote

die heerlijke vrouw van Wij,Hier zou ik je vingers wel even willen likken.......Je ziet er heerlijk uit...

Naar boven
    dennisvr

BerichtGeplaatst: Di Sep 18, 2012 11:34 pm    Onderwerp: Re: Maak jij ook spannende foto's buiten? Reageer met quote

dd lover schreef:
    Mijn partner en ik vinden het leuk om spannende foto's te maken in de buitenlucht.
    Zo hebben we o.a. foto's gemaakt in het bos, op een parkeerplaats, in een woonwijk en in een camper in een kampeerwinkel.
    Vaak heeft mijn vriendin een shirtje aan zonder bh. Het shirtje heeft een deco en kan gemakkelijk open. Als we een leuk plekje tegenkomen haalt ze haar borsten eruit. Soms bukt ze lekker voorover zodat haar borsten helemaal zichtbaar zijn.

Twee jaar geleden kleedde ze zich helemaal uit in het bos. We waren op een stil paadje. Ze had een een minirokje en een makkelijk shirtje aan. We hebben daar foto's en een paar korte filmpjes van gemaakt.

Ben jij ook iemand dit dit leuk vindt, vertel ons dan waar je dit zoal deed en geef ons eventueel een goede tip!

ga ik dit weekend doen Wink

locomotief

BerichtGeplaatst: Za Jan 12, 2013 9:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik maak filmpjes Smile

Naar boven
    Christien

BerichtGeplaatst: Ma Aug 19, 2013 8:34 am    Onderwerp: Reageer met quote

dd lover schreef:
    Heeft Christien misschien een leuke foto om aan dit forum toe te voegen?

Sorry voor de late reactie maar heb foto's zat maar om ze op dit forum te plaatsen waar de belangstelling zeer gering of nihil is, zie ik ook niet zo zitten en dus plaats ik foto's en filmpjes alleen nog maar op me eigen website sorry!

dd lover

BerichtGeplaatst: Di Dec 27, 2016 11:31 pm    Onderwerp: spannende ervaringen Reageer met quote

Heeft iemand nog spannende ervaringen met blootfoto's buiten?

Berichten van afgelopen:   
    Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Bizar en Fetish Tijden zijn in GMT + 2 uur
    Ga naar Pagina Vorige  1, 2
    Pagina 2 van 2

Ga naar: