Vergeet deze website niet aan je favorieten toe te voegen !!! .... Registreer je nu en win Prachtige Prijzen !!!!!
vriendin voor webcam

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Praten over sex (informatief)
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
fangreon

BerichtGeplaatst: Di Mrt 02, 2010 3:51 pm    Onderwerp: vriendin voor webcam Reageer met quote

Ik zou dolgraag willen dat mijn vriendin voor de webcam chat met andere mannen.
Ik had zelf al een e-mailadres gemaakt van zogegd die camsite met de vraag of ze geintereseerd was.
Ze las de mail voor voor me en zei 'das nog makkelijk geld verdiend', ik zei daarop: 'van mij mag je dat zeker doen hoor'.
Achteraf heeft ze nooit meer op die site geklikt en praat ze er niet meer over ook.
Ik kan haar natuurlijk ook niet forcereren.
Ze is zeker de moeite om te zien en is 23 jaar.
Iemand tips?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
LekkereRik

BerichtGeplaatst: Wo Sep 07, 2011 9:20 am    Onderwerp: Re: vriendin voor webcam Reageer met quote

Ruim 15 jaar geleden heb ik mijn ex vriendin gevraagd gratis voor vrouwen de sexlijnen te bellen. Zij stond hier voor open en vond het te gek, alhoewel niet elke man/jongen even leuk was. Meerdere keren per week deed ze dit, vaak zonder en soms met mij erbij. Ze vertelde dan wat haar geil maakte en wat ze deed. Ze vingerde dan haarzelf of vulde haar kut (en soms kont) met dildo, fles, kaarsen of komkommer. Soms sprak ze met 2 vrienden tegelijk. Als ik erbij zat moest ik echt vastgebonden worden, anders was ik al klaargekomen voordat ze mij kon gebruiken!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Praten over sex (informatief) Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: