Vergeet deze website niet aan je favorieten toe te voegen !!! .... Registreer je nu en win Prachtige Prijzen !!!!!
Een leuke en spannende collega?
Ga naar Pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Bizar en Fetish
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Nastylolly

BerichtGeplaatst: Vr Sep 24, 2010 4:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Véronique schreef:
Nastylolly schreef:
Beste Véro, ik denk dat ik al zowat alles geprobeerd heb. Mr. Green

Oeioeioei... dat klinkt zo precies een beetje wanhopig??

Niet meer of minder wanhopig als die 200.000.000.000.000 andere mannen hoor! Shocked Wink

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur priv bericht MSN Messenger
dd lover

BerichtGeplaatst: Do Okt 28, 2010 9:20 am    Onderwerp: Reageer met quote

mijn vriendin vertelde me laatst tijdens de sex, dat er bij haar op het werk een hele leuke man werkt. ze vertelde ook dat ze wel eens lekker met hem zou willen sexxen. ik vind dit een geil idee. Van mij mag ze hem wel eens lekker nemen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur priv bericht MSN Messenger
rudeguy35

BerichtGeplaatst: Do Okt 28, 2010 11:58 am    Onderwerp: Reageer met quote

Véronique schreef:
Nastylolly schreef:
Leuk dat je jouw fantasie (wat het toch een beetje is) gaat kunnen uitwerken.
Als jongen/man is dat echter nét iets moeilijker! Crying or Very sad

Dat hoor ik wel vaker zeggen door jongens/mannen... Ik begrijp niet waarom!?!

Alles zal wel iets met de aanpak te maken hebben, vrees ik.

ik denk dat het in zijn algemeenheid niet gebruikelijk is dat dames in zijn voor een slippertje. kijk gerust op de meeste flirt/dating/2nd-love enz en je ziet enkel fictieve vrouwenprofielen. ik heb zelfs een account gemaakt waarin (stiekem) mijn contactgegevens zijn verwerkt. dames kunnen mij alles vragen, een foto van mij en meer info enz. want ik zie er goed uit (zover ik mijn medemens mag geloven die me zelfs geregeld een "blonde god" noemen, heerlijk kompliment maar komt vaak neer op veel woorden maar weinig daden).
heb nu wel een aantal slippertjes gehad maar het zijn zeldzame gevallen.

ik zou graag willen, heb een (naar mijn idee) goede aanpak maar het blijft toch meestal bij fantasie, en ik fantaseer over vrouwen van 20 tot 70 dus erg kieskeurig ben ik ook weer niet, ben gewoon door en door geil en heb altijd zin.. maar ik tref heel weinig dames om mijn lusten te botvieren.

vrouwen zijn voor het overgrote deel toch meer emotionele wezens waarbij het een langer proces is om fantasie om te zetten in werkelijkheid..

Suusie

BerichtGeplaatst: Wo Feb 16, 2011 3:37 am    Onderwerp: Reageer met quote

Er zijn denk ik best wel veel vrouwen die in zijn voor een vluggertje en een one-night-stand. En vrouwen hebben de mannen meestal voor het uitkiezen. Ga maar eens naar een parenclub waar ook alleengaande mannen binnenmogen. Succes verzekerd voor iedere vrouw, maakt niet uit hoe ze eruitziet en hoe oud ze is.
Ik zelf neuk graag met vreemde mannen, in de parenclub, in de sauna, op een parking.... Maar niet zomaar met iedere man. Ik moet toch wel een klik voelen. Een man hoeft voor mij niet knap of mooi te zijn. Het is meer zijn manier van praten en hoe hij mij benaderd. Ik werd eens in de parenclub benaderd door een jonge man die mij best wel beviel. Maar toen hij naar me toekwam en met een desperate blik in z'n ogen tegen me zei: gaan we neuken? Tsja, toen knapte ik echt helemaal af.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur priv bericht
dd lover

BerichtGeplaatst: Do Jan 19, 2012 10:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Vandaag stond ik bij mijn collega in haar werkkamer. Ze had een strak shirtje aan zodat haar borsten lekker goed te zien waren. Meer dan een handje vol Smile
Ze bukte een aantal keren om ordners te pakken. Ik kon hierdoor goed haar borsten zien. Haar bh past niet helemaal goed zodat ik ze echt goed kon zien hangen. Ze waren heerlijk. Ik was met haar aan het praten, maar ik was echt even stil. Ik weet niet of ze dit gemerkt heeft...

Samira

BerichtGeplaatst: Za Feb 11, 2012 5:15 am    Onderwerp: Reageer met quote

dd lover schreef:
Vandaag stond ik bij mijn collega in haar werkkamer. Ze had een strak shirtje aan zodat haar borsten lekker goed te zien waren. Meer dan een handje vol Smile
Ze bukte een aantal keren om ordners te pakken. Ik kon hierdoor goed haar borsten zien. Haar bh past niet helemaal goed zodat ik ze echt goed kon zien hangen. Ze waren heerlijk. Ik was met haar aan het praten, maar ik was echt even stil. Ik weet niet of ze dit gemerkt heeft...

wsl wel hoor!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur priv bericht Verstuur mail
Peppie

BerichtGeplaatst: Ma Feb 13, 2012 2:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Awel Véronique, ik wil best met jou die rekken ook wel eens verkennen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur priv bericht Verstuur mail
dd lover

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 04, 2016 10:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb nu een lekkere vrouwelijke collega. Ze is 26 jaar en slank van postuur. Haar borsten zijn klein maar lekker. Regelmatig bukt ze voorover waardoor ik in haar blouse kan kijken. Ik zou haar zo nemen als ik de kans krijg[/img]

dd lover

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 04, 2016 10:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb nu een lekkere vrouwelijke collega. Ze is 26 jaar en slank van postuur. Haar borsten zijn klein maar lekker. Regelmatig bukt ze voorover waardoor ik in haar blouse kan kijken. Ik zou haar zo nemen als ik de kans krijg

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Bizar en Fetish Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: