Vergeet deze website niet aan je favorieten toe te voegen !!! .... Registreer je nu en win Prachtige Prijzen !!!!!
Die vreselijke plastieken tieten, weg met die troep

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Babes, billen en borsten
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Patje Piemel

BerichtGeplaatst: Vr Jan 03, 2014 6:46 am    Onderwerp: Die vreselijke plastieken tieten, weg met die troep Reageer met quote

Ik begrijp niet dat zovele dames persé silliconen borsten willen laten steken. Kan niemand meer tevreden zijn met wat de natuur haar of hem heeft gegeven?
Bovendien zijn stabiele tieten die niet wiebelen, niet bewegen, niet leven, en waar de tepel op een onnatuurlijk hoge plaats staat echt voor een gezonde vent net zo opwindend als een natte dweil.
Het is goed dat borstcorrectie bestaat voor dames die borstkanker hebben gehad, zo houden zij hun figuur.
Maar vrouwen die kiezen voor hun plezier voor onnatuurlijke harde lelijke borsten... bweurk, het moest wettelijk verboden zijn, toch? Ik vind het pure verminking van het mooie vrouwelijke lichaam.
Mijn ontzettend grote ongenoegen over plastieken tieten, ik hoop dat vele gezonde mannen en ook lesbische dames er precies hetzeflde over denken. Wat fake is is nooit wat!
Ik heb een klein kaal pietje waar ik apetrots op ben, en zo hoot het, wees blij met wat moeder natuur je heeft gegeven, miljaarde!
groetjes van de pastieken tieten hater!

Reageer maar lieve mooie schatjes met natuurlijke en echte borsten, deze die met silliconenzooi rondlopen zijn geen schop onder hun kont waard.

Ik ben een echte rukker, ik hou van aftrekken, ook anderen aftrekken... ik hou van beffen, pijpen, plasseks... lekker bloot vernederd worden... zeer ruimdenkend en echt volledig bi. That's me, baby. Intiem altijd een kaalgeschoren lekker klein pietje.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Glasmanneke

BerichtGeplaatst: Di Okt 06, 2015 9:49 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben het met hem eens. Natuurlijk is het mooist. Als je je als vrouw laat verbouwen, omdat je persé grotere borsten wil dan de buurvrouw...sorry hoor...ik ga voor de natuurlijke borsten. Ben trots op wat je hebt.
Straal zelfvertrouwen uit, daar kick ik op. Wear them with pride

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Babes, billen en borsten Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: