Vergeet deze website niet aan je favorieten toe te voegen !!! .... Registreer je nu en win Prachtige Prijzen !!!!!
welke sexy jonge vrouw wil gratis met op reis ?

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Afspraakjes en Dating
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
leukerd

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 11, 2015 10:55 am    Onderwerp: welke sexy jonge vrouw wil gratis met op reis ? Reageer met quote

Daar ik singel ben zoek ik hier een jonge sexy vrouw, studente, huisvrouw die met mij GRATIS mee op reis wil gaan in april 2015 naar een zonnige bestemming. De reis is voor jou gratis maar jij geeft me tijdens de reis, romantiek en sex, ik ben een deftig persoon en dat zoek ik ook, ik doe geen extreme of onveilige zaken enkel genieten van softsex, zon en zee ! Jij vergezeld me wel de ganse reis, doen alles samen en deelt met mij de kamer! Voor de reis spreken we enkele malen af bij mij privé om te kijken of het klikt. Heb je interesse stel je dan snel even voor met enkele foto's (tegen grappenmakers) we spreken dan nog deze week af om kennis te maken, reageer enkel als je echt wil afspreken en (ongeveer) de derde week van april vrij bent en echt wil meegaan. Ik zoek een toffe sexy, vriendelijk, lieve, betrouwbare, eerlijke meid, meer is mogelijk indien het klikt daar ik singel ben. Je zal er geen spijt van hebben deze reis met mij te doen, alleen is maar alleen, vandaar deze zoektocht naar een lieve vrouw. Hoop hier snel iemand te vinden. Kijk uit naar JOU reactie xx

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Afspraakjes en Dating Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: