Vergeet deze website niet aan je favorieten toe te voegen !!! .... Registreer je nu en win Prachtige Prijzen !!!!!
Vlaamse flirts voor dating

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Babes, billen en borsten
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
britt
Site Admin

BerichtGeplaatst: Vr Jan 16, 2015 6:18 pm    Onderwerp: Vlaamse flirts voor dating Reageer met quote

Toen ik de eerste maal de website van Vlaamse Flirts bezocht , viel me op hoe verzorgd , en aangenaam deze site is. Er wordt nauwlettend toezicht gehouden door de webmaster wat kan en niet kan , en dit zonder veel commentaar , maar wel op een correcte wijze.

Het is nog een vrij jonge site , daardoor kloppen de verhoudingen man-vrouw ook echt.

Het enige wat me persoonlijk een beetje stoort zijn de validaties : maar daar hoef je uiteindelijk niet op in te gaan.

Een oproep' alleen 'aan vrouwelijke bezoekers van deze site : als je op een discrete , correcte wijze contact zoek voor een erotisch avontuur ..is dit de enige site in België , die zich niet bezig houdt met valse profielen . Iedereen op deze site is ECHT - REAL LIFE .

Dus dames :doe zoals ik: JOIN THE CLUB - BE A MEMBER !!!

Vlaamse Flirts

Very Happy

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Babes, billen en borsten Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: