Vergeet deze website niet aan je favorieten toe te voegen !!! .... Registreer je nu en win Prachtige Prijzen !!!!!
zoek dringend leuke sexdate met jonge vrouw

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Afspraakjes en Dating
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
leukerd

BerichtGeplaatst: Di Dec 30, 2014 2:13 pm    Onderwerp: zoek dringend leuke sexdate met jonge vrouw Reageer met quote

hallo meisjes

deze lieve singel man zoekt dringend een studente , jonge vrouw voor een leuke sexdate. Dit alles veilig en safe, ik kan je zeer discreet ontvangen in een leuke nette woning, samen genieten op een veilige gezonde manier van sex, met voor of na een leuke babbel, een glaasje?
Wil je me leren kennen, twijfel dan niet en kom genieten van een leuke namiddag, avond, nacht. Ik verwen je in de puntjes, behandel je als of je mijn liefje zou zijn, met heel veel respect en op een zachte manier.
interesse stel je dan snel even voor, een foto zou leuk zijn. je mag me mailen leukerd2011 at hotmail punt com en we spreken snel af, twijfel niet, veel en meer is mogelijk daar ik singel ben, doe snel een leuk voorstel, fijne feestdagen en tot straks ?? w

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Afspraakjes en Dating Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: