Vergeet deze website niet aan je favorieten toe te voegen !!! .... Registreer je nu en win Prachtige Prijzen !!!!!
Nieuwe Topper CARLA bij Mas Kardi te Berchem

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Betaalde Liefde
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
lukske1708

BerichtGeplaatst: Do Jul 03, 2014 5:44 pm    Onderwerp: Nieuwe Topper CARLA bij Mas Kardi te Berchem Reageer met quote

Gisteren voor de eerste maal bij Mas Kardi te Berchem geweest, ben er vriendelijk ontvangen door de patron. Daarna volgde de presentatie met 6 lekkere dames. Ik wist meteen dat ik Carla zou nemen, een ietsje vollere mooie rondborstige dame(natuurlijke C-cup). De manier hoe ze met haar ogen met me flirtte, hmmm, om kippevel van te krijgen. Ik koos voor een body to body van een uur=120€. Ze gebruikte alles wat ze van moeder natuur heeft gekregen om me te verwennen, geen enkel plaatsje op mijn lichaam werd vergeten. Op het einde zei ze dat er buiten manuele afwerking ook een meer intieme afwerking mogelijk was, maar ik kon me niet meer inhouden, boor de volgende keer dus!!!
Kort samengevat, mooie kamers(met elk een douche), mooie dames en een fantastische Carla, ik keer spoedig terug !!! Very Happy

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Betaalde Liefde Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: