Vergeet deze website niet aan je favorieten toe te voegen !!! .... Registreer je nu en win Prachtige Prijzen !!!!!
triootje gisteren

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Praten over sex (informatief)
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
buzzy

BerichtGeplaatst: Ma Jul 29, 2013 9:11 am    Onderwerp: triootje gisteren Reageer met quote

yep, gisteren nog eens een triootje gedaan met mijn vrouw en een andere man. We hebben mijn vrouwtje lekker opgegeild, zodat ze supernat werd. We likten haar om beurten tot ze joelend klaarkwam. Daarna pijpte ze ons, ik kon niet inhouden en spoot haar tieten helemaal onder. Dan neukte de man haar doggystyle. Even later spoot hij ook zijn condoom lekker vol.
We douchten en begonnen opnieuw; mijn vrouwtje is bereden en nog eens bereden .....en dat vond ze duidelijk super!!!!!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Geile jongen

BerichtGeplaatst: Ma Sep 09, 2013 5:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dat lijkt me super Very Happy

buzzy

BerichtGeplaatst: Zo Sep 15, 2013 6:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

nummer vijftien, mijn vrouwtje heeft haar 15de man geneukt, sinds we drie jaar geleden begonnen zijn met pr en triootjes; ze wil zeker nog doorgaan tot 20; ze heeft de smaak te pakken om af en toe een andere pik in haar kutje te voelen en ik vind het heerlijk om zien, zo'n geile vrouw!

Naar boven
Geile jongen

BerichtGeplaatst: Zo Sep 15, 2013 6:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mag ik een foto van haar Wink

buzzy

BerichtGeplaatst: Wo Jan 29, 2014 3:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

nummer 16 is een feit.....een man in het bubbelbad van de openbare sauna leren kennen.....mijn vrouwtje natuurlijk wat uitdagen en even later zaten ze dicht bij elkaar. de man zei dat hij zin in haar had. Mijn vrouw vertelde dat ook ik in de sauna was, en dat ze even ging vragen of ze vreemd mocht neuken......zoals meestal heb ik geen bezwaar, alleen in een openbare sauna is het nogal moeilijk.....
We zijn met drieën uit de sauna gegaan , aangekleed en op de parking van de sauna hebben we de twee auto's naast mekaar gezet (het meeste volk was trouwens al weg.... Ik bleef in mijn auto zitten en kon vanuit mijn raampje zien hoe mijn schatje de andere man bereed. We hebben steeds condooms in de wagen, dus.....er kon stevig geneukt worden....de eerste keer dat ze met een andere man neukte in een wagen....geil om te zien en spannend om net niet betrapt te worden. Ze stapte achteraf in mijn wagen en zei....heerlijk

Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Praten over sex (informatief) Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: