Vergeet deze website niet aan je favorieten toe te voegen !!! .... Registreer je nu en win Prachtige Prijzen !!!!!
Lachen om een "kleintje"

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Praten over sex (informatief)
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
mb.1978

BerichtGeplaatst: Do Dec 29, 2011 9:14 pm    Onderwerp: Lachen om een "kleintje" Reageer met quote

Een tijdje terug had ik een date met een collega.­
Toen we na een avondje stappen bij haar thuis kwamen zijn we naar haar slaapkamer gegaan om dat we zin in sex hadden.­
Toen ik mijn kleren uittrok en mijn pik zag begon ze te lachen en wilde ze geen sex meer.­
Ze vond de mijne te klein en heeft aan de andere vrouwelijke collega's gezegt dat ik een kleintje heb.­

Een paar vraagjes voor de vrouwen.­
De mijne is 11,8cm lang en 4cm dik (op het dikste punt),
vind je dat klein en zou je ook lachen als ze hem zou zien?
Zou je verder gaan met de sex als je ziet dat je jongen / man waar je mee bent dat formaat heeft?
En zou je het vertellen aan je collega's of vriendinnen?

Ben benieuwd naar de antwoorden.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur priv bericht
Nksn

BerichtGeplaatst: Zo Mei 05, 2013 8:36 am    Onderwerp: Reageer met quote

zulke wijf heb je niks aan Grote bek klein hartje weggejorist!

Patje Piemel

BerichtGeplaatst: Wo Mei 15, 2013 4:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote

wees verdomme fier op je kleine piemel. Kleine piemels zijn mooi. Alle piemels mogen gezien worden, en hele kleintjes vind ik als bisexueel erg aantrekkelijk om af te trekken en af te zuigen...
Tip; scheer je plasser kaal en paradeer lekker bloot waar het kan en mag. Wees fier op hoe de natuur je geschapen heeft. Size does not matter. Lichamelijke hygiëne wel natuurlijk!
Wees fier op je blote sjarel, wees fier op die piemel, die plasser, hoe of hij er ook uitziet. Geen enkel mens hoeft zich naakt ook maar voor iets te schamen, geloof me! Very Happy Very Happy Zet dus die schaamte van je af. Van nature uit schamen mensen zich niet, schaamte is iets dat kunstmatig wordt aangekweekt en is totaal nergens voor nodig!

Ik ben een echte rukker, ik hou van aftrekken, ook anderen aftrekken... ik hou van beffen, pijpen, plasseks... lekker bloot vernederd worden... zeer ruimdenkend en echt volledig bi. That's me, baby. Intiem altijd een kaalgeschoren lekker klein pietje.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur priv bericht Verstuur mail
Patje Piemel

BerichtGeplaatst: Vr Dec 27, 2013 1:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

kleine pietjes zijn meestal gewoon veel mooier dan grote lullen, toch? Ik vind van wel. Trouwens, voor de meeste vrouwen doet het formaat er echt niet toe.
Een kleintje groeit bij erectie in verhouding veel meer dan een grote, want die grote wordt wel hard, maar groeit in verhouding veel minder dan dat lekkere kleintje.
Mijn plassertje is aan de kleine kant, maar ik ben er fier op, en laat hem zien aan wie maar wil, de natuur heeft je nu eenmaal geschapen zoals het haar uitkomt. Wees blij met wat je hebt.

Ik ben een echte rukker, ik hou van aftrekken, ook anderen aftrekken... ik hou van beffen, pijpen, plasseks... lekker bloot vernederd worden... zeer ruimdenkend en echt volledig bi. That's me, baby. Intiem altijd een kaalgeschoren lekker klein pietje.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur priv bericht Verstuur mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Praten over sex (informatief) Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: