Vergeet deze website niet aan je favorieten toe te voegen !!! .... Registreer je nu en win Prachtige Prijzen !!!!!
Tramplingverhaal: 24/7 trampleslaaf

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Bizar en Fetish
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
deurmat

BerichtGeplaatst: Do Jun 20, 2013 7:37 pm    Onderwerp: Tramplingverhaal: 24/7 trampleslaaf Reageer met quote

Jij wordt wakker na een goede nachtrust. Voldaan en uitgeslapen doe je je dekens van je af en draait je heerlijke kont om richting de bedrand. Je voeten belanden op iemand: ik dus. Ik kus ze, masseer ze even kort. Je geniet. Je stapt op, van het bed en staat bovenop me, op mijn buik. Ondertussen heb ik je pantoffels al op mijn borst klaar gezet. Je stapt vervolgens 1 voor 1 in je pantoffels en kijkt me aan. Je ziet dat ik het niet heel makkelijk heb onder je gewicht, maar dat doet je niks. Het is tenslotte mijn lot om onder je te dienen. Dan draai je je om en stapt via mijn buik en penis van me af, naar de badkamer. Daar ga je zitten en doe je je behoefte. Als het een grote boodschap is, dan hoef ik niet in actie te komen. Is het een plas, dan verwacht je van mij, mij roepend, dat ik voor je ga zitten. Wanneer je klaar bent, draai je je naar mij toe, bukt een beetje en mag ik je schoonlikken. Het smaakt naar zout. Dan ga je naar beneden voor je ontbijt.Beneden zit ik aan je voeten. Ik lik ze, streel ze en masseer ze, terwijl je ontbijtje nuttigt en een krantje leest. Op enig moment verdwijn je naar de badkamer om je klaar te maken voor je werk. Dit is voor mij het moment om voor de wastafel klaar te liggen, zodat jij je, op mij staand, kunt klaar maken om naar je werk te gaan. Als laatste doe je schoenen aan, altijd iets met een fanatieke hak, gezien je werk een standaard uitrusting. Dan stap je van me af en kijkt vol trots naar de afdrukken die je hakken op mij hebben gemaakt. Daarna mag ik naar beneden, mij posteren voor de voordeur en wachtend totdat jij naar je werk gaat.Ik lig klaar en hoor je hakken tikken op de vloer. Het komt steeds dichterbij, totdat je voor me staat. Ik kijk naar je, maar jij kijkt niet terug. Het lijkt gewoon voor je, dat ik voor je klaar lig. Je stapt op me, je hakken drukken diep in mijn vel. Met een 'wel op tijd vanmiddag', neem je afscheid van mij en doet de deur achter je dicht. Voor mij het moment om in actie te komen. Want ik moet ook gewoon naar mijn werk. Gelukkig heb ik met mijn bazin kunnen afspreken, ook na tussenkomst van mijn vrouw nadat ze de situatie had uitgelegd met inbegrepen de afspraak dat ik voor 'onderhoudswerkzaamheden' eens in de zoveel tijd mij bij haar op kantoor moet melden, dat ik dus later kan beginnen en eerder thuis kan zijn om mijn taak op me te nemen.Na mijn werk weer naar huis, ik ben doorgaans 10 min eerder thuis dan jij, was me even en leg me weer neder, voor de voordeur. Als je binnenkomt, ik hoor je hakken altijd weer als een prettig geluid richting de deur lopen, kan ik aan het feit hoe je op me stapt merken hoe je dag is geweest. Dan stap je weer van me af en ontdoet je van je schoenen. Vervolgens loop je richting de bank, waar ik al op klaar lig. Je gaat op mijn buik/penis zitten, met je voeten richting mijn gezicht. Ik begin aan een 15 min durende massage incl verwenbeurt voor je voeten. je doet ondertussen je ogen dicht en overdenkt nog even je werkdag. Na 15 min stap je van me af en zet de televisie aan. Ik ga naar de keuken en bereid de maaltijd voor. Vervolgens eten we samen, waarbij ik tegenover je op een stoel mag zitten. Na de maaltijd ruim ik af, stop alles in de afwasmachine, terwijl jij naar boven gaat om je te douchen.Ongeduldig wacht je op me. Ik kleed mij ook uit en ga op de grond in de douche liggen. Je zet de douche aan, de koude straal beland op mijn lichaam, maar gelukkig wordt deze al snel warm. Je stapt vervolgens op me, nadat ik gezegd heb dat het water warm genoeg is. Tijdens je douchebeurt was je je en ontspan je, terwijl je met je voeten met mijn penis speelt. Je weet precies hoever je hiermee kunt gaan om me net niet te laten komen. Na de douchebeurt stap je van me af en droogt je af. Ik blijf ondertussen liggen wachten totdat je uit de badkamer weggaat, dan pas kan ik mij afdrogen en in avondtenue hullen. Terwijl jij nog bezig bent met je in je avondtenue te hullen, loop ik naar beneden en zet een bakje koffie voor je, plaats ik mijzelf daarna met mijn hoofd op de bank, op de plek waar jij altijd zit, terwijl ik voor de bank op de grond zit. Wanneer je beneden komt, is de koffie doorgelopen. Deze doe je in en neemt plaats op mijn gezicht. Ik blijf ruurloos liggen en kom alleen in actie als ik van jou de opdracht heb gekregen om mijn tong te gebruiken.Na een leuke televisieavond, besluit je naar bed te gaan. Dit houdt dus in dat je van me afstapt, ik naar boven loop, mijn tanden poets en voor je voor de wastafel ga liggen. Wanneer je boven komt, ga je eerst naar de wc en doet een behoefte. Vervolgens stap je bovenop me en poetst ook je tanden. Dan stap je weer van me. Ik sta op en leg mij voor je bed neer. Jij stapt weer op mijn penis, stapt door op mijn buik en stopt op mijn borst, ontdoet je van je pantoffels, verwacht onder elke voetzool een kusje als dank en gaat vervolgens op de bedrand zitten, je draait je kontje om en valt in een diepe slaap.

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Bizar en Fetish Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: