Vergeet deze website niet aan je favorieten toe te voegen !!! .... Registreer je nu en win Prachtige Prijzen !!!!!
Vriendin laten gangbangen
Ga naar Pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Bizar en Fetish
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
sofiejan

BerichtGeplaatst: Do Mei 03, 2012 11:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote

[b]Bij ons is het al lang geen fantasie meer. Al jaren hebben we kinky afspraakjes met singel mannen die mijn vrouwtje bepotelen, opgeilen en dan bespringen en afrijden. Het gebeurde zelfs als dat er 2 of 4 kerels haar om de beurt afpaalden en dat vond ze allemaal super ! Ik wordt er mega heet van en kijk rukkend toe hoe andere kerels mijn vrouw helemaal door-bruiken .... Voor haar is het méér dan welkom ; ik kan wel redelijk lang blijven doorneuken als ik ZACHT neuk maar zij houdt van een kerel die haar met zijn handen dominant aan heupen, enkels, armen beethoudt terwijl hij haar kut met zijn hard lid stevig tamboert .... dus als een kerel langskomt die haar lang dominant en hard kan blijven afpalen dan is het feest ! Ze is wel selectief ; enkel jonge slanke kerels mogen erop. Een stel vrienden die haar om de beurt bestijgen is nog beter, dan komt ze zeker niet tekort ! Wie wil afspreken mag ons een prive bericht sturen met zijn emailadres, dan contacteren we u om het verder te bekijken of het iets kan worden. dit is oprecht en niet commercieel ![/b]

sante

BerichtGeplaatst: Za Mei 26, 2012 4:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote

vanavond is het weer prijs voor mijn vrouwtje: twee mannen zullen haar klaarneuken, om de beurt; ik ga mee, maar om toe te kijken en mezelf af te rukken; ik vind het heerlijk als ze langs achter geneukt wordt, terwijl ze een andere man pijpt. Ik ruk dan stevig door en spuit alles op haar rug. lekker!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur priv bericht
ppp1982

BerichtGeplaatst: Ma Sep 10, 2012 7:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ook ik heb mijn vriendin eens laten verwennen door een vriend (trio MMv)
Fijn! Maar ieder moet er wel van genieten hé!
Niets forceren en niets doen louter omdat de ander het verwacht!

voila!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur priv bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Bizar en Fetish Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: