Vergeet deze website niet aan je favorieten toe te voegen !!! .... Registreer je nu en win Prachtige Prijzen !!!!!
Gedragen slipjes, panty's, bh's te koop!

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Bizar en Fetish
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Elizabeth

BerichtGeplaatst: Di Jan 31, 2012 8:08 pm    Onderwerp: Gedragen slipjes, panty's, bh's te koop! Reageer met quote

Aangezien ik er echt teveel heb en ik dit vroeger nog al gedaan heb: mijn gedragen slipjes, panty's en bh's staan weer te koop!

Voor iedereen met een ondergoed fetisj die in het bezit wil zijn van mijn geurtje...Embarassed

Als je interesse hebt laat je me maar iets weten Wink

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
timfeet

BerichtGeplaatst: Wo Apr 18, 2012 12:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi, ik ben wel geïnteresseerd in sokjes of panties, maar dan wel langgedragen en heerlijk ruikend naar zweetvoetjes.
xxx tim ??

Naar boven
Elizabeth

BerichtGeplaatst: Wo Apr 18, 2012 10:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

[quote="timfeet"]Hoi, ik ben wel geïnteresseerd in sokjes of panties, maar dan wel langgedragen en heerlijk ruikend naar zweetvoetjes.
xxx tim ??[/quote]

Hoi, ik heb perfect wat je zoekt! Je kan me eventjes een mailtje sturen met je wensen (kleurtje, aantal dagen gedragen,...).

Mijn emailadres: elizabeth_vib[ at ]hotmail.com

Ik kijk uit naar je mailtje! Wink

Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Bizar en Fetish Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: