Vergeet deze website niet aan je favorieten toe te voegen !!! .... Registreer je nu en win Prachtige Prijzen !!!!!
Sexdate met 2 mannen

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Praten over sex (informatief)
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Op date gaan of niet?
ja
80%
 80%  [ 4 ]
nee
20%
 20%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 5

Auteur Bericht
chelseabarky

BerichtGeplaatst: Ma Okt 04, 2010 7:42 pm    Onderwerp: Sexdate met 2 mannen Reageer met quote

Mijn vrouwtje kan woensdag op date gaan met 2 bevriende mannen. Ze willen haar graag verwennen. Aangezien zij en wij veel daten twijfelen we nog of we dit gaan doen. Wij zijn gewoon om het bare te doen en te eindigen met een mooie creampie. Normaal zouden we met condoom doen, maar ze heeft schrik dat ze allemaal zo geil gaan staan dat ze wilt eindigen met een mooie creampie van hun. Doen of niet?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
blanke-sabel

BerichtGeplaatst: Ma Apr 04, 2011 8:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

zeker doen, als de mannen een verklaring van de ggd hebben of als je ze vertrouwd.

ik zelf zou ook graag eens samen met de man een vrouw of zijn vrouw een creampie willen geven.

sante

BerichtGeplaatst: Wo Apr 20, 2011 12:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote

we durven al af en toe eens een triootje doen, mijn vrouwtje en ik met nog een andere man erbij (ja mijn meisje houdt nu eenmaal graag van pikken).
ik ben hetero en met de andere man verwennen we mijn vrouwtje; ik kick erop als mijn vrouwtje ligt te kreunen met een "vreemde" pik in haar.
Laatst was er iets raars. Mijn vrouwtje was de andere man aan het pijpen en ik werd keigeil. de man zag dat en voor ik het wist had hij mijn pik in zijn mond. Normaal zou ik dat niet toelaten, maar ik liet het gebeuren. Mijn vrouwtje zag dat en ik zag dat ze heviger aan de man zijn pik begon te zuigen. Ze had er dus duidelijk zin in dat ik ook gepijpt werd. Ze werd zo geil dat ze zichzelf klaarvingerde. Ik moet toegeven dat ik het ook leuk vond. We kwamen beiden spuitend klaar over de tietjes van mijn vrouwtje. Lekker!!!

Naar boven
Gast

BerichtGeplaatst: Zo Jul 03, 2011 9:54 pm    Onderwerp: Sexdate met 2 mannen Reageer met quote

Wat is er met mannen?

We weten allemaal dat de meeste mannen vreemd gaan maar waarom gaan ze eigenlijk vreemd ook al hebben ze soms een geweldige vrouw? Is het hun ego of ligt het aan hun zieke genen? Is het de spanning en rush of is het hun zwakke geest?

Graag wat uitleg mannen Of vrouwen die mij wijs kunnen maken.

shakila

Naar boven
blanke-sabel

BerichtGeplaatst: Ma Jul 04, 2011 5:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

vrouwen gaan denk ik evenveel vreemd hoor.
misschien zelfs wel meer.

vrouwen hebben ook het vaakst een one night stand.

sante

BerichtGeplaatst: Di Jul 05, 2011 2:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote

we gaan niet vreemd, we delen ons lichaam met anderen in onderlinge toestemming; elke man fantaseert wel eens dat zijn vrouw door een andere man wordt genomen; ik ook en ik kan je vertellen we deden het en ik heb er geen moment spijt van gehad: vrouwtje tevreden, ik tevreden en andere man tevreden!

Naar boven
sante

BerichtGeplaatst: Za Jul 16, 2011 8:45 am    Onderwerp: Reageer met quote

deze avond is het weer zover een trio met een derde man: mijn meisje kijkt er naar uit: de man kent ze nog niet, maar hij mailde dat hij en heel grote pik heeft . Ze draait haar ogen al bij het gedacht dat die pik in haar kutje gaat komen. Ik loop zelff ook al een tijdje geil rond....als mijn meisje straks lekker geneukt wordt door de grote pik, zal ze mijn pik lekker pijpen; ik voel dat we een hete tijd tegemoet gaan met loads of cum op mijn meisje....zal laten weten hoe het was

Naar boven
Arie7

BerichtGeplaatst: Za Jul 16, 2011 8:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Waar vind je die man dan? Via dit forum? ik voel me namelijk ook wel geinteresseerd, als je dat wilt natuurlij Wink

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
sante

BerichtGeplaatst: Zo Jul 17, 2011 11:46 am    Onderwerp: Reageer met quote

hoi,
het was heerlijk; 3 uur bovenstebeste sex: idd de derde man had een super pik. na een lekker uitdagend voorspel (mijn meisje had sexy lingerie aan en hitste ons twee zo op dat we niet te houden waren) pijpte ze er lustig op los (ze kreeg er maar niet genoeg van); ondertussen wasz e zelf heeel nat geworden en kwam ze na wat vingerwerk joelend klaar... ze is die avond meerdere keren lekker klaargekomen, wat duidelijk betekende dat ze bovennatuurlijk geil was. We hebben haar een voor een stevig genomen; haar kutje smeekte gewoon om pikken en wat ik voorspelde kwam uit. Het warme zaad vloeide rijkelijk over haar hete tieten......

waar we zo'n man vinden.....wie wil er niet op mijn vrouw? gewoon een datingsite er zijn mannen genoeg die een triootje willen

Naar boven
Samira

BerichtGeplaatst: Za Aug 20, 2011 8:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

sante schreef:
hoi,
het was heerlijk; 3 uur bovenstebeste sex: idd de derde man had een super pik. na een lekker uitdagend voorspel (mijn meisje had sexy lingerie aan en hitste ons twee zo op dat we niet te houden waren) pijpte ze er lustig op los (ze kreeg er maar niet genoeg van); ondertussen wasz e zelf heeel nat geworden en kwam ze na wat vingerwerk joelend klaar... ze is die avond meerdere keren lekker klaargekomen, wat duidelijk betekende dat ze bovennatuurlijk geil was. We hebben haar een voor een stevig genomen; haar kutje smeekte gewoon om pikken en wat ik voorspelde kwam uit. Het warme zaad vloeide rijkelijk over haar hete tieten......

waar we zo'n man vinden.....wie wil er niet op mijn vrouw? gewoon een datingsite er zijn mannen genoeg die een triootje willen

hmmm.... je praat geil. :-$ Doen jullie het ook wel eens met een meisje erbij?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
sante

BerichtGeplaatst: Di Aug 23, 2011 11:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

nog geentriootje met twee meisjes gedaan, komlt er nog wel eens van, ioop ik

Naar boven
Samira

BerichtGeplaatst: Wo Aug 24, 2011 2:07 am    Onderwerp: Reageer met quote

de hint komt niet aan..... Razz

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
LoveToHateWomen

BerichtGeplaatst: Vr Sep 02, 2011 12:15 am    Onderwerp: Reageer met quote

Vrouwen zijn vele malen erger dan mannen als het op vreemdgaan aankomt. En ik zou het altijd safe doen, is het niet waard een of andere SOA op te lopen. Dan ben ik een rare man, ik zou er niet tegen kunnen een andere vent die mijn vrouw naait, het idee alleen al zou genoeg zijn om haar in blote kont op straat te gooien, kon ze gelijk vertrekken.Raar of ouderwets? Ja dat kan, maar als je in of buiten je relatie wilt neuken, lbeëindig je relatie en naai dan alles wat op 2 benen loopt kan me echt niet schelen. Het is dat vrouwen me enorm boeien, maar als ik vrouwen zo meemaak, dan begin ik soms begrip voor de homo's te krijgen, niet dat ik van kamp wil wisselen.

sante

BerichtGeplaatst: Zo Okt 02, 2011 9:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

weer een triootje met een andere man achter de rug; het was een super beffer; mijn meisje kwam joelend klaar toen hij haar klitje zoog en ik haar tepels likte. Vrouwtje pijpte me heerlijk terwijl de andere man haarr op zijn hondjes nam; even later spoten we samen ons sperma over haar heen; we bleven trekken tot de laatste druppel en tot we het niet meer konden uithouden! Heeeeelijk!

Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Praten over sex (informatief) Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: