Vergeet deze website niet aan je favorieten toe te voegen !!! .... Registreer je nu en win Prachtige Prijzen !!!!!
De grootte van de penis IS belangrijk !
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Praten over sex (informatief)
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Nastylolly

BerichtGeplaatst: Vr Jan 22, 2010 2:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Een beetje een betwetertje hé... Nu zitten we hier alletwee waar we moeten zijn! Laughing

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Teevee

BerichtGeplaatst: Di Aug 09, 2011 11:19 am    Onderwerp: Reageer met quote

Nou, mijn penis is + 23cm lang Cool
Een cm of 4-5 breed en zo'n 3 dik.

Iemand zin om hem uit te testen?
Stuur maar een pb Wink

pb indiene interesse of vragen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Matout

BerichtGeplaatst: Di Aug 16, 2011 9:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mijn lul is niet zo heel bijzonder, een kleine 19 cm met een stevige kop.

Mijn tong is echter 10 cm en flitsend snel! Twisted Evil

Naar boven
XXXCouple

BerichtGeplaatst: Wo Aug 24, 2011 6:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

M'n vriendin had precies dezelfde klacht na ons eerste trio Neutral Het was een compliment voor mij maar zij had liever wat groter gehad, ach achteraf kunnen we er om lachen Laughing

*Binnenkort te aanschouwen via cam*
Naar boven
Coyootje

BerichtGeplaatst: Do Aug 25, 2011 12:50 am    Onderwerp: Reageer met quote

Mijn pik meet ook zo'n 16 cm, gelukkig ben ik nog enigszins in de groei en zal de lengte misschien nog een (beetje) toenemen (ik ben namelijk 17)...

Enige zorg voor mij is dat mijn pik, als hij niet in erectie is, slechts een luttele 3 cm lengte heeft. Dit zorgt soms voor scheve gezichten, maar ja: als het niet goed is dan flikker je maar op.....

Zo simpel is het!!

Naar boven
XXXCouple

BerichtGeplaatst: Do Aug 25, 2011 3:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Coyootje schreef:
Mijn pik meet ook zo'n 16 cm, gelukkig ben ik nog enigszins in de groei en zal de lengte misschien nog een (beetje) toenemen (ik ben namelijk 17)...

Enige zorg voor mij is dat mijn pik, als hij niet in erectie is, slechts een luttele 3 cm lengte heeft. Dit zorgt soms voor scheve gezichten, maar ja: als het niet goed is dan flikker je maar op.....

Zo simpel is het!!

Alleen de lengte is niet het enige belangrijke, er goed mee om kunnen gaan en een goed lijf zijn vaak net zo belangrijk en dan doet het er vaak minder toe of die nou 16 of 18cm is.

*Binnenkort te aanschouwen via cam*
Naar boven
Suusie

BerichtGeplaatst: Zo Aug 28, 2011 3:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Als de voor mij ideale pik vast zit aan een vent die niet weet hoe hij ermee moet omgaan, nou dan zeg ik toch 'nee dank je'.

Naar boven
LoveToHateWomen

BerichtGeplaatst: Vr Sep 02, 2011 12:05 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ach wat moet ik dan wel niet zeggen?Vroeger moesten de vrouwen niks van me hebben, te klein van lichaam, niet goed geschapen,lees te klein, pech , ben wie ik ben en als het niet bevalt, moven! Nu ik ouder ben, heb ik geen moeite mee. Met humor en kennis van eigen lichaam en dat van de vrouw kan je haar laten klaarkomen zoals je wilt, en ik moet bekennen dat penis in vagina me niet zo erg opwindt, nou ja was een zware teleurstelling altijd. Mijn ervaring is dat intimiteit, humor, voor-en naspel voor de iets oudere vrouwen zwaarder weegt dan een grote pik. Als ze commentaar hebben, dan draai ik me om en ga ik weg.Kan me geen moer schelen of ze daar nat op bed liggen en geil zijn, zoeken ze maar iemand anders. Valt me vaak op dat vrouwen meesters zjn in het faken. En de mannen zijn erger in het vreemdgaan dan mannen, mannen scheppen graag op, vrouwen doen het! Mannen hebben 2 maten van pikken: groot en enorm, tussenmaat is er niet. En nee ben niet jaloers al heb je een lul van 2 m wees er gelukkig mee. Ben gelukkig gezond en dat is me meer waard dan een lul van 17 of 20 cm of hoe groot ook.

t_bull

BerichtGeplaatst: Vr Sep 16, 2011 12:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

kzou ook graag mn foto posten maar dat lukt niet.
rechtstreeks gaat niet, linken ook niet.
heb hem op photobucket gezet maar die werd daar verwijderd en dus hier ook.. hoe doen jullie dat?

rudeguy35

BerichtGeplaatst: Vr Sep 16, 2011 2:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

LoveToHateWomen schreef:
Ach wat moet ik dan wel niet zeggen?Vroeger moesten de vrouwen niks van me hebben, te klein van lichaam, niet goed geschapen,lees te klein, pech , ben wie ik ben en als het niet bevalt, moven! Nu ik ouder ben, heb ik geen moeite mee. Met humor en kennis van eigen lichaam en dat van de vrouw kan je haar laten klaarkomen zoals je wilt, en ik moet bekennen dat penis in vagina me niet zo erg opwindt, nou ja was een zware teleurstelling altijd. Mijn ervaring is dat intimiteit, humor, voor-en naspel voor de iets oudere vrouwen zwaarder weegt dan een grote pik. Als ze commentaar hebben, dan draai ik me om en ga ik weg.Kan me geen moer schelen of ze daar nat op bed liggen en geil zijn, zoeken ze maar iemand anders. Valt me vaak op dat vrouwen meesters zjn in het faken. En de mannen zijn erger in het vreemdgaan dan mannen, mannen scheppen graag op, vrouwen doen het! Mannen hebben 2 maten van pikken: groot en enorm, tussenmaat is er niet. En nee ben niet jaloers al heb je een lul van 2 m wees er gelukkig mee. Ben gelukkig gezond en dat is me meer waard dan een lul van 17 of 20 cm of hoe groot ook.

ik herken het wel, het klopt denk ik ook wel dat het formaat minder meetelt. ik ben zelf niet klein geschapen maar ik hoor dan wel vaker dat het de vorm van mijn pik is die goed scoort en daardoor de lengte geen rol speelt maar nogmaals, ik heb daar nooit klachten over gehad.
en dat vrouwen vreemd gaan klopt in mijn ervaring ook, een beduidend aantal vrouwen waar ik seks mee gehad heb waren getrouwd, de minderheid was single.
en de vrouwen die ouder waren (zo'n 20 jaar ouder dan ik) werden niet zo wild van een pik in de poes maar de tijd nemen om ze te verwennen en te genieten van elkaar maakte ze helemaal gek. maar mijn grootste hobby is dan ook een vrouw verwennen, mijn genot komt daar grotendeels uit voort. en dan is de formaat van je pik echt niet meer het belangrijkst maar wel hoe creatief je ermee bent Wink

t_bull

BerichtGeplaatst: Ma Sep 19, 2011 9:26 am    Onderwerp: Reageer met quote

kristof schreef:
Ik heb altijd gehoord dat de lengte geen grote rol speelt maar dat het fijn is als hij goed dik is zodat hij goed stimuleert. Wat denken jullie dames?

de meeste vrouwen hebben idd liever een dikke dan lange[/url]

bigtummy

BerichtGeplaatst: Za Sep 24, 2011 2:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Een tijdje geleden een sexdate gehad met een vent met een heerlijke grote en dikke lul. Een goed gevuld gevoel zeg maar. Maar hij kwam na 2x stoten al klaar Confused Dat was het, verder had hij niets te bieden... Ik kan je wel zeggen dat ik nogal onbevredigd achterbleef, dan liever een klein pikkie met een vent die weet hoe hij mij kan laten genieten (heb een vriendje gehad met een pik van 5 cm (stijf) maar hij kon me gillend klaar laten komen)

LekkereRik

BerichtGeplaatst: Zo Sep 25, 2011 12:17 am    Onderwerp: Reageer met quote

Voor mijn vrouw hoeft het niet te lang te zijn, 15 cm is goed. Wat ze wel graag wil is een dikke pik, een ex had toch wel een hele fijne pik. Hij vulde haar helemaal, had een grote eikel waarmee hij goed door haar lippen gleed. Door haar ouders is de relatie uit gegaan, anders had ze nog wat langer kunnen genieten.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Praten over sex (informatief) Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3

Ga naar: