Vergeet deze website niet aan je favorieten toe te voegen !!! .... Registreer je nu en win Prachtige Prijzen !!!!!
Queenies?

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Parenclubs
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Beep

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 25, 2005 1:25 pm    Onderwerp: Queenies? Reageer met quote

Wie komt er in deze parenclub in grobbendonk?
Op de site lijkt deze me wel leuk, wat zijn jullie ervaringen?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
lekkertje

BerichtGeplaatst: Di Jul 26, 2005 7:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo,

wel ik en mijn man gingen altijd naar de queenies tot op een dag een 2 maand geleden mijn man met de vinger werd gewezen dat er geen telefoonnummers en of msn of mail adressen mogen doorgegeven worden.
De baas rudie liep toen dadelijk weg mijn man kon ons nog eens niet vragen wat er schold.
Ik denk toch dat het normaal is dat je foon of mail adres geeft aan iemand om erna nog eens af te spreken in een club of niet ? Shocked
Ook merkten we al een tijdje dat je in het begin goed ontvangen word en daarna hoe moet ik het zeggen da ze je liever buiten hebben.
We hebben het heel goed gehad in de queenies daar niet van maar ja.
Nu gaan we naar bornedries in st-truiden en moet zeggen is dag en nacht verschil met de queenies.
ook meer volk,het eten komt niet uit potjes of toch zo weinig mogelijk.
en het is er verzorgd.

Groetjes lekkertje

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    SEX forum Geilkonijn.com Forum Index -> Parenclubs Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: